![]() |
Verlof
Ik heb te weinig geld om in verlof te gaan
Ik werk al wel van 1973 Geniet maar hé mensen!!! Ik heb dit te danken aan een klote maatschappij Breng maar op hé vaderke!!!!(voor de kinderkes) Waar is de eerlijkheid ? Pffffffffffffffffffffffffffffff................... .... |
Dan had ge maar gene nieuwe PC moeten kopen om te Politics'en eh:-P
|
De King werkt niet en gaat wel twee weken met verlof... :-P
|
Citaat:
*hug* 'Twas nen oude van mijn broer :evil: Voor je iets zegt denkt eens na hé!!!!!! Domme!!!!! Prettige verlof hé :cry: |
Citaat:
Correctie2, als je niet op vakantie kan gaan, dan neem je toch gewoon verlof in eigen land en blijf je simpelweg thuis. |
[quote=Sfax;1848675]Correctie, dat heb je aan jezelf te danken...
wat een gezever:roll: soms krijg je gewoon geen kans in de maatschappy |
Citaat:
Je zou eens moeten weten hé :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Voor in vakantie te gaan In verlof moet ik gaan,erg genoeg,3 weken vervelen!!! Pffffffffffffff.................. |
Citaat:
gaan kamperen ofzo, lijkt me wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is toch straf... Of niet?... En Duveltje693 is wel zo verstandig dat niet te lezen (ik zal wss op zijn negeerlijst staan... INstructies van boven.. U weet wel... :wink: ) |
Met mensen die compassie hebben met zichzelf heb ik geen compassie.
|
Citaat:
Mss een gedacht voor de volgende vakantie periode,een tips en trucs tread om zo goed als gratis op vakantie te kunnen! |
allee nog eentje voor ik vertrek dan om het af te leren
![]() ziehier een van mijn vele residentiele buitenverblijven - een toffe veertiende eeuwse en gerenoveerde chateau waar ik al verschillende keren gratis en voor niks kasteelheer ben gaan spelen, daarbij letterlijk neerkijkend op de hollanders die beneden vet moeten betalen voor een kamer in een door hun landgenoten opgekocht hotelletje. geeft wel een goed gevoel hoor als ge daar boven op die toren ligt te maffen, met volle teugen genietend van de gratis rijkdom van de armen 8) PS de hollanders zijn ook nog eens zo beleefd om buiten te blijven als ze zien dat de chateau bewoond is. Komen ze toch binnen omdat ze het niet gezien hadden dan verontschuldigen ze zich nog ook :-P . |
Citaat:
|
Citaat:
maar er zijn idd andere gratis manieren die idd veel plezanter zijn ook nog |
Citaat:
Die burgertrutten in hun hotellekes.... 'k zie door 't jaaral genoeg bourgeoisie, dikkenekken, en mensen die zich gedragen alsof ze wel een héél klein pietje hebben. je mag altijd uw tentje komen opzetten in m'n voortuin. (met zicht op de weilanden en om 't kwartier eens een traktor die voorbijtuft). |
ik zou gewoon met king meegaan moest'k van u zijn, dat lijkt me iets toffer dan mijn grasveld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be