![]() |
Castro ernstig ziek
Citaat:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ek/index.shtml |
Ik denk niet dat het communistisch regime zal vallen met de dood van Fidel, het zal alleszins sterk verzwakken. De VS zal met de dood van El Commandante nog eens alles op alles zetten om een revolutie in Cuba te ontketenen. Hoe alles zal lopen zien we wel.
|
Hebben we eigenlijk een idee wat dat "regime" is?
Dat het op een dag "teveel zou worden voor fideel" is de weg van de natuur,maar hoe "sterk" is dat regime eigenlijk... |
Het regime is vooral de partij en de macht van die partij. De Communistisch partij zal er na de dood van Fidel er nog zijn maar zal door het verlies van het boegbeeld veel aan kracht inboeten. De jongere broer en de opvolger is niet zo charismatich als Fidel Castro.
|
Je gaat zien, Fidel weg, regime weg, land in anarchie en de miserie begint, dat alles voor de mooie amerikaanse droom, de droom die de yanks denken universeel toepasbaar is !
|
Spijtig dat we hier geen Castroregime hebben... We zouden onze tijd op dit forum alleszins niet kunnen verprutsen...
|
Citaat:
't feestje van die Cubaanse ballingen in Florida zou wel eens een serieuze domper kunnen krijgen als ze te horen krijgen wat hoe hun achtergebleven vrienden en familieleden nét iets meer om handen zullen hebben dan het verbeteren van hun levenstandaard |
Als Castro dood is, kunnen de Verenigde Staten weer wat in Cuba beginnen te stoken. :-D
|
Kapitalistische leugens zijn het!! Castro is op dit moment een dubbele marathon aan het lopen, nadat hij net in de 1500m vlinderslag alle Amerikaanse atleten verslaan had. Alleen de Amerikaans-kapitalistische propaganda probeert ons te doen geloven dat Fidel niet het eeuwige leven is beschoren!
|
Ze zeggen dat het van stress is dat hij iets in zijn darmen heeft gekregen. Maar wat ik zoal lees, lijkt het eerder op een preventieve operatie tegen darmkanker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rode gouverneur SS is, als goede vriend van onze Cubaanse vriend, het vliegtuig opgesprongen om hem appelsientjes te brengen.
Gisteren was em nog op Radio 1 de lof aan het toezwaaien over wat Castro allemaal wel niet heeft gedaan voor zijn volk... Wie weet gaat SS in navolging van het VB "De Rode Vlag" opnieuw uitbrengen... |
Waar kan ik de rechten op zijn speechen kopen ?
maken we er een extra lange DVD Box van , zal 't goed doen in wereldwinkels tijdens de feestdagen ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnenkort gade dus terug echte Havana's kunnen smoren, zonder het embargo te moeten omzeilen, ...
Ja ze hebben die gast een paar keer proberen te vermoorden, nooit gelukt, en dan straks nog vredig in zijn bed het tijdige met het eeuwige wisselen, dat is geen heldendood hé, Fidel, het is nie goe voor uw imago in de geschiedenisboekskes om zo dood te moeten gaan, de mensen herinneren u als een slappe zieke vod op die manier hé. Ziet naar da ander ziekelijk communistische figuur van een tsjee, die hangt overal omhoog, staat zelf op koffietassen afgedrukt, Allé met Fidel gaan ze wel een tijdperk afsluiten, alle grote figuren die de laatste 40 jaar ons TV scherm geteisterd hebben met hun tronie zijn nu dood , of toch zo goed als, kom laat ons hopen dat Fidel het nog effe mag trekken. De paus dood, Reagan dood, Keukenhanddoek arrafat dood, khomeini dood, wat schiet er nog over, ? |
Citaat:
Zo'n dictator Hall of fame op uw nachtkastje, moet toch ook wel iets hebben niet ? ;-) Ik ben tijdens mijn verlof op bedevaart geweest naar het Kehlsteinhuis, beter gekend als het Adelaarsnest. Ge kunt daar een goei pint drinken, en goe eten. Schoon uitzicht ook. ;-) |
Niks tegen communisme,
zolang ze maar onder de grond blijven steken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be