![]() |
Mozilla Thunderbird
Net overgestapt van Outlook express naar Mozilla Thunderbird maar dat werkt dus weer niet bij mij... :)
Ik heb alle instellingen ivm in- en uitgaande server overgenomen vanuit outlook express en ik krijg telkens de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Wat doe ik verkeerd? |
Citaat:
Ik zou op de helppages van de bewuste ISP gaan kijken. Misschien sla je toch een instelling over ergens. Indien je bij Telenet bent, klik hier. Indien het dat niet is: bekijk de instellingen van uw Firewall even. De kans bestaat dat ie het verkeer met Thunderbird blokkeert. |
Zou Gmail geen beter alternatief zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
@Kim:meer informatie zou handig kunnen zijn |
Wel, ik heb reeds gmail en ben daar helemaal niet tevreden over. Mails worden vaak niet verstuurd en als er een bijlage bijzit, moet je soms een half uur wachten eer het verzonden is (en dan is de bijdrage nog redelijk klein van formaat).
|
Citaat:
Welke instellingen dien ik eventueel aan te passen in mijn firewall? |
Citaat:
|
Citaat:
Indien het Windows XP Firewall is, heeft die het normaal automatisch gevraagd de eerste keer en moest je toen op "blokkering opheffing" klikken. Heb je dat niet gedaan of heeft ie het niet gevraagd, ga dan naar het configuratiescherm --> Windows Firewall. Tabblad "Uitzonderingen". In die lijst zou "Mozilla Thunderbird" kunnen staan. Het vakje er naast moet aangevinkt zijn. Geen Mozilla Thunderbird te vinden? Klik op programma toevoegen. Een andere firewall vraagt een andere methode. De een al wa voor de hand liggender dan de andere. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be