Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nieuws van de dag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54216)

Vorenus 4 augustus 2006 10:07

Nieuws van de dag

Zou het mogelijk zijn om mini-topics open te doen met enkel nieuws van die dag.
En die dan maar een dag open te laten voor reactie.

Griffin 4 augustus 2006 12:51

Goed idee, dan zijn we meteen al die idiote topics kwijt over faits divers van de dag. Als het ergens gebrand heeft of er loopt een inbreker los.

Aan de andere kant, het is geen nieuwssite he hier. Daarvoor ga ik naar fok.nl ofzo ;).

Vorenus 4 augustus 2006 14:23

bedoelde wel politiek getinte nieuwsfeiten

labyrinth 4 augustus 2006 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 1853684)
bedoelde wel politiek getinte nieuwsfeiten

Politiek getinte nieuwsfeiten hebben meestal gevolgen die langer dan één dag duren.

tronca 4 augustus 2006 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 1853128)
Zou het mogelijk zijn om mini-topics open te doen met enkel nieuws van die dag.
En die dan maar een dag open te laten voor reactie.

Wie iets uit de politieke actualiteit wil bespreken, kan daar een thread over starten. Voor nieuws zelf kan u terecht op www.politics.be. Het forum dient voor discussie, niet voor nieuws.

eno2 5 augustus 2006 10:04

Wat mij altijd weer verbaast, is het enthousiasme waarmee de kudde zich hier stort op nieuwsitems, waarvan de feitelijke gegevens nog niet bekend zijn, zodat ze eens goed ongeremd uit de bol kunnen gaan,niet gehinderd door die vervelende feiten.

Griffin 5 augustus 2006 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 1854601)
Wat mij altijd weer verbaast, is het enthousiasme waarmee de kudde zich hier stort op nieuwsitems, waarvan de feitelijke gegevens nog niet bekend zijn, zodat ze eens goed ongeremd uit de bol kunnen gaan,niet gehinderd door die vervelende feiten.

Ik maak uit andere topics op dat ook wanneer ze de feiten wel voldoende kennen, ze toch nog ruimte vinden om er hun eigen complottheorietjes aan vast te hangen. Ik denk maar aan het 9/11 topic in Internationale politiek. Maar dat ze vooraf al gaan gissen naar wie het slachtoffer en wie de daders zijn, dat is natuurlijk ook te gek voor woorden. En eenmaal het nieuwsfeit helemaal bekend is, dan kan het twee kanten op gaan: ijzige stilte als het niet aan hun waanbeelden voldoet, of uitgebreid gejubel dat ze oh zo gelijk hadden. En dan spreken ze van medeleven hebben met het slachtoffer en het niet uitmelken enzo... bah.

eno2 7 augustus 2006 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1854627)
Ik maak uit andere topics op dat ook wanneer ze de feiten wel voldoende kennen, ze toch nog ruimte vinden om er hun eigen complottheorietjes aan vast te hangen. Ik denk maar aan het 9/11 topic in Internationale politiek. Maar dat ze vooraf al gaan gissen naar wie het slachtoffer en wie de daders zijn, dat is natuurlijk ook te gek voor woorden. En eenmaal het nieuwsfeit helemaal bekend is, dan kan het twee kanten op gaan: ijzige stilte als het niet aan hun waanbeelden voldoet, of uitgebreid gejubel dat ze oh zo gelijk hadden. En dan spreken ze van medeleven hebben met het slachtoffer en het niet uitmelken enzo... bah.

Ik denk dat er zich hier vele gefrustreerde romanschrijvertjes achter verschuiken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be