![]() |
Koningin Paola zwaar ten val gekomen op Sicilië
za 05/08/06 - Koningin Paola is tijdens haar vakantie in de buurt van het Italiaanse eiland Sicilië zwaar gevallen.
De dokters stelden vast dat haar rechterarm op twee plaatsen gebroken is, aan de pols en aan de schouder. De koning en de koningin zijn vannacht nog naar huis gekomen. Rond de middag is koningin Paola dan geopereerd in het Sint-Jans-Ziekenhuis in Brussel. Daar is een kleine heelkundige ingreep uitgevoerd aan de pols. Het is nog niet duidelijk hoe het ongeluk is gebeurd. Koningin Paola heeft de de ingreep goed doorstaan en zal waarschijnlijk enkele dagen in het ziekenhuis moeten blijven. De koning en de koningin brengen hun vakantie ieder jaar door op een jacht op de Middellandse Zee. Ze willen hun vakantie binnen een paar dagen te hervatten. bron : VRT ______________________________________ Hopelijk zal de Koningin spoedig herstellen. Laten wij haar bloemen sturen. |
zou da mens haar bijdrage aan de ziekenkas betaald hebben?
|
Citaat:
|
Ondanks mijn gevoelens tegenover het koningshuis wens ik haar toch beterschap. Wel een vraagje: spenderen die niet meer tijd in het buitenland op vakantie dan in hun koninkrijk?
|
Citaat:
|
Hoe zal ze nu haar kont afvegen?
patriot, een jobke voor u. :lol: |
Citaat:
Of misschien eens aan een BUB'er vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=52157 :-D |
Veel beterschap, Majesteit!
|
Om nu heel eerlijk te zijn,
i don't give a fuck. |
Citaat:
|
Citaat:
Een gebroken poske en een ontwrich schouderke... Dat was niet wat we afgesproken hadden! :-( |
Ja van mij ook van harte beterschap ;-)
|
Hopelijk kan ze nog werken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be