![]() |
Hardtrance
Beste vriendjes, vriendinnetjes,
Power is everything. Dat weet u. En kennis is macht. Vandaar deze topic om uw en mijn kennis uit te breiden. Wie zijn de betere hardtrance-dj's. Wat zijn de betere hardtrance nummers. Dát is de vraag. Ik geef alvast zelf de aftrap met 2 namen van eigen bodem: Yves De Ruyter Dj coone |
OT
Boenk boenk boenk boenk..............pieeeeeeeep.....klak en doof./OT helaas, geen hardtrance fan |
Citaat:
Ik luister liever naar porgressive house; ietske rustiger maar kan je evengoed 'in een trip' brengen. Als je wilt kan ik je HIER een goeie link geven naar een mix van Dj Kundera, nen Italiaan met een heel goeie smaak in dit genre. Veel luistergenot 8) |
Milan Kundera is vele beter.
|
Welk genre is DJ Adolf?
|
Ben eerder voor techno:-)
Dus geef mij dan maar Dave Clarke, Jeff Mills, Ferry Corsten, Tom Harding, Richie Hawtin(plastikman), Sven Väth, Joey Beltram....enz. Hoewel ik moet toegeven dat ik de laatste I LOVE TECHNO maar platte kak vond....geen echte harde techno meer blijkbaar:? Maw...de jeugd v tegenwoordig zijn watjes geworden:mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
tja,..dat zou ook wel kunnen. |
daar valt niet mee te lachen hoor.
Oorbeschadiging herstelt zich niet, dus loop je beschadiging op dan blijf je er mee zitten, verdere beschadiging komt dan bovenop de eerder opgelopen beschadiging , vergelijk het met een emmer die je laat overlopen. Zodra de emmer overloop, is dat bij gehoor een klak of plop en gedaan. Vanaf een bepaald precentage continu een toontje in de oren , dat kan zacht maar ook redelijk hard zijn. Vooral als het hard is leid dit wel eens tot zeer zware depressies . Licht gepiep kan je gewoon worden al vergt dit wat zelfdisipline. Opgelet, een fluitend oor kan ook veroorzakt worden door een hersenprobleem zeker als de toontjes om de haverklap van toonhoogte veranderen en soms vanzelf beginnen en terug stoppen en zo sporadisch maar wel frequent verder. In dat geval is een hersenonderzoek echt aangeraden. |
Citaat:
|
gij zij zelf voor de jeanetten :twisted::twisted::twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Download & luister |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be