![]() |
Nieuwe forummeeting
Ik weet niet meer wanneer die vorige was (*hips* :-D) maar wordt het eens niet tijd voor een nieuwe samenkomst? Met méér mensen, uiteraard, omdat we allemáál enthousiast zijn.
Leuke voorstellen &c: zet ze hier. Ik zal eens gaan snollen in mijn voorraad "aangename daguitstappen" en een aantal verantwoorde brochures of er iets tussen zit. Als iedereen dat nu doet, kunnen we groeien naar een compromis. Indien je ook meteen aangeeft wat de richtdatum zou zijn, kunnen we direct beginnen plannen. Ik zie het zo in september zo. Zo'n beetje zo. |
Wel, ik ben altijd "in" voor een forummeeting dus ik steun je voorstel!
Locatie en zo maakt mij niet echt uit... Gezien de tweede zit is september inderdaad een goede richtlijn. ;) |
Voor mij is september een moeilijke maand maar indien mogelijk zal ik jullie eren met mijn aanwezigheid.
Hoe korter bij Brussel, hoe liever uiteraard maar bon, met de trein geraak je wel ongeveer overal. |
September ligt voor mij ook moeilijk of jullie moeten allemaal even naar Galicia afzakken. ;-)
|
Begin oktober kan ook uiteraard, als dat gemakkelijker is.
We zijn bezig over Zoutleeuw :-D |
Jaja, lombas en ik zijn hier al serieus aan het brainstormen...:)
|
We stappen over naar Tienen en de klontjesfabriek :-D
|
Hijs je met z'n allen in een Eurolines-bus naar één van de vier grote steden in Nederland; één maand tevoren reserveren voor een doordeweekse dag en een retour kost je 2 euro: https://webapp.eurolines.be/Eurolines/
|
Citaat:
|
Oktober zal beter gaan. September is altijd zo'n drukke maand: alles wat niet kon tijdens de grote vakantie, wordt dan in september neergepoot.
Bovendien nog tweede zitten, thesisverdedigingen, en nog-snel-op-reis-voor-het-nieuwe schooljaar'en... Ik stel voor ergens in het centrum van ons landje: de Denderstreek of het Pajottenland. |
Nu, brouwerijen zijn cool.
Maar Jeneverbrouwerijen ook. En Hasselt is lang geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergeet wel niet dat er in oktober verkiezingen zijn, hé... ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
|
Citaat:
![]() :-D |
Citaat:
Ik - watje. W-a-t-j-e. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be