Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Hoe identificeren jullie een double nick? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54298)

Gun 7 augustus 2006 22:52

Hoe identificeren jullie een double nick?

Stom vraagje, maar kan mijn vriendin met een ander ID wanneer ik niet online ben vanop mijn PC meedebateren zonder geïdentificeerd te worden als een DN van mij?

Boadicea 7 augustus 2006 22:55

Tja, ik gebruik hier ook mijn PC niet alleen en vraag me dit ook af.

Jaani_Dushman 7 augustus 2006 23:03

Best gewoon laten weten aan de mods. Dan weten ze dat ze u niet moeten bannen voor dubbelnickerij.

Nynorsk 8 augustus 2006 00:52

heel tof is om in een computerzaal wat rond te surfen op politics om dan te zien dat die een paar rijen voor u dat ook aan 't doen is.

en dan zitten turen op da scherm om de nick te proberen lezen :D

La Chunga 8 augustus 2006 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1859011)
heel tof is om in een computerzaal wat rond te surfen op politics om dan te zien dat die een paar rijen voor u dat ook aan 't doen is.

en dan zitten turen op da scherm om de nick te proberen lezen :D

Nooit vergeten achter u te kijken!!!

Chipie 8 augustus 2006 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1858878)
Best gewoon laten weten aan de mods. Dan weten ze dat ze u niet moeten bannen voor dubbelnickerij.

Tja, als men een nick of tien aanmaakt en men deelt de mods dan mede dat die niet van U zijn, dan is U gerust... :-P

Nynorsk 8 augustus 2006 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 1860094)
Nooit vergeten achter u te kijken!!!

Achteraan zitten is een minder energieslopende oplossing.

Firestone 8 augustus 2006 17:55

Ik vind doublenicks tof.

Niets is leuker dan een nick die zijn alter-ego wat complimentjes komt geven in een moeilijke discussie.

En het valt heus niet op, echt niet.

styllo_ben 8 augustus 2006 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1860145)
Ik vind doublenicks tof.

Niets is leuker dan een nick die zijn alter-ego wat complimentjes komt geven in een moeilijke discussie.

en wie had je precies in je gedachten?

netslet 8 augustus 2006 18:40

Citaat:

Ik vind doublenicks tof.

Hele toffe opmerking, mijn complimenten daarvoor ;)

styllo_ben 8 augustus 2006 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 1860204)

betrapt

:magniet:

;-)

tronca 8 augustus 2006 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 1858857)
Stom vraagje, maar kan mijn vriendin met een ander ID wanneer ik niet online ben vanop mijn PC meedebateren zonder geïdentificeerd te worden als een DN van mij?

Wij hebben verschillende methoden om dubbelnicks op te sporen, die ik hier niet uit de doeken ga doen om misbruik te voorkomen. ;-)

Normaal gezien is het geen probleem om met 2 mensen met 2 verschillende nicks vanop 1 PC te werken. We weten dat soms koppels of familieleden vanop een zelfde PC werken. We treden enkel op tegen dubbelnicks als er problemen zijn, zoals provocatieve dubbelnicks, mensen die met zichzelf discussiëren en zo de discussie vervalsen of dubbelnicks die dienen om een ban te omzeilen. In zo'n geval werken excuusjes als 'die gebande was ik niet maar mijn broer' niet. De boodschap is dus om je braaf aan de regels te houden.

Firestone 8 augustus 2006 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 1860204)

:lol:

styllo_ben 8 augustus 2006 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 1860211)
Wij hebben verschillende methoden om dubbelnicks op te sporen, die ik hier niet uit de doeken ga doen om misbruik te voorkomen. ;-)

Normaal gezien is het geen probleem om met 2 mensen met 2 verschillende nicks vanop 1 PC te werken. We weten dat soms koppels of familieleden vanop een zelfde PC werken. We treden enkel op tegen dubbelnicks als er problemen zijn, zoals provocatieve dubbelnicks, mensen die met zichzelf discussiëren en zo de discussie vervalsen of dubbelnicks die dienen om een ban te omzeilen. In zo'n geval werken excuusjes als 'die gebande was ik niet maar mijn broer' niet. De boodschap is dus om je braaf aan de regels te houden.

jezus, bestaat dit echt

:rofl:

Bad Attila 8 augustus 2006 19:14

Citaat:

Ik vind doublenicks tof.

Ik begin het begrijpen: Firestone en Nick zijn eigenlijk ... één en dezelfde persoon met een dubbelnick. 8O

En dat allemaal om gemakkelijker te kunnen antwoorden in de Forumquiz. ;-)

La Chunga 8 augustus 2006 22:26

Citaat:

Ik vind doublenicks tof.

Ik ga er eens pogen op te letten, het moet wel afleidbaar zijn uit het taalgebruik.

La Chunga 8 augustus 2006 22:33

Citaat:

Ik vind doublenicks tof.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 1860670)
Ik ga er eens pogen op te letten, het moet wel afleidbaar zijn uit het taalgebruik.

Ik vind die La Chunga wel een plezante....Sh*t!!! Nu verraad ik mezelf wel, zeker!!!

Neen, ik streek hier ongeveer tweeënhalve maand terug neer op dit forum en verbleef er met een nickname. Na een week nam ik een andere aan en een week later koos ik definitief voor La Chunga.
Ik gebruik die andere twee niet meer...

Dit doet me eraan denken om de moderatie te verwittigen mijn andere nickname's te schrappen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be