slegie |
9 augustus 2006 19:17 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
(Bericht 1861943)
Spannend! Ik heb ze allemaal gespeeld. Mijn favoriet is de laatste, Rome. Ik ga ervan uit dat Medieval 2 het beste van alledrie gaat hebben. De screenshots zijn alleszins veelbelovend.
|
ja het zal wel super zijn. de makers zijn slim geweest. medieval 1 was een succes, rome was een succes dus logisch vervolg om beide samen te voegen.
en dit zorgt er voor dat ze alweer een jaartje extra hebben waardoor de technologie vooruit kan gaan.
omdat de periodes van veldslagen waar veel totwal war fans op zitten te wachten (napoleon, amerikaanse onafhankelijkheid, kolonisatieoorlogen noord amerika, zuid-amerika, enz.) vereisen een nog betere technologie.
want in deze oorlogen zijn zeeslagen een belangrijk aspect en een zeeveldslag in total war kwaliteit is momenteel nog niet echt mogelijk. pas wanneer dit kan zullen deze periodes zeker aan bod komen.
stel je maar eens voor dat je het commando krijgt over een zeevloot en dat je die schepen kunt besturen en de kanonnen en schepen overmeesteren en het leuke hieraan is dat er dan ook eindelijk echt piraten aan te pas kunnen komen)
hopelijk staat de technologie volgend jaar of zo ver genoeg
|