Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ik stap het af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54364)

illwill 10 augustus 2006 17:26

ik stap het af

Het zullen de laatste postings worden van mij. Velen onder jullie zullen het fantastisch vinden :-D Ik ga terug verhuizen en naar het warmere buitenland vertrekken. Genoeg gewerkt, kga het wat rustiger aan doen en nog wat meer van het leven genieten samen met m'n madammeken.
Het was plezant hier op dit forum, zelfs hilarisch met al die mutsen hier. Voor de rest, kweet nog niet precies wanneer de laatste dag zal zijn...we zien wel.

LeMmOnN 10 augustus 2006 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 1863683)
Het zullen de laatste postings worden van mij. Velen onder jullie zullen het fantastisch vinden :-D Ik ga terug verhuizen en naar het warmere buitenland vertrekken. Genoeg gewerkt, kga het wat rustiger aan doen en nog wat meer van het leven genieten samen met m'n madammeken.
Het was plezant hier op dit forum, zelfs hilarisch met al die mutsen hier. Voor de rest, kweet nog niet precies wanneer de laatste dag zal zijn...we zien wel.

Goed verblijf in het warmere buitenland,
en...

we horen nog wel van je ;-)

circe 10 augustus 2006 17:44

geen internet ginder?

Vlaanderen Boven 10 augustus 2006 19:58

Hoewel ik de laatste drie jaar ongeveer niets met je te maken gehad heb, wens ik je toch het beste toe.

BigF 10 augustus 2006 21:54

Mogen we ook een beetje weten welk zonnig buitenland het gaat worden?

parcifal 11 augustus 2006 10:24

Eindelijk!
Dat is pas goed nieuws.

Mens, ik beklaag die mensen in het buitenland. (ik mag hopen dat het buiten europa is).

Paaseiland schijnt tof te zijn...

illwill 11 augustus 2006 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 1864144)
Mogen we ook een beetje weten welk zonnig buitenland het gaat worden?

Zuid-Frankrijk

puud 11 augustus 2006 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 1864672)
Eindelijk!
Dat is pas goed nieuws.

Mens, ik beklaag die mensen in het buitenland. (ik mag hopen dat het buiten europa is).

Paaseiland schijnt tof te zijn...

Maar allez ... dat zeg je toch niet over je soulmaatje.

Heftruck 11 augustus 2006 15:27

Oh joy! Ik ben zelf net terug van vakantie en 't begint al meteen met goed nieuws!

:cheer: :twisted:

MaXiMuS 11 augustus 2006 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 1863683)
Het zullen de laatste postings worden van mij..

en dan?

illwill 13 augustus 2006 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1865953)
en dan?

En dan wat?

MaXiMuS 13 augustus 2006 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 1868305)
En dan wat?

u stapt het af.

en dan?

wat is uw probleem? moet u het forum vervuilen met de saaie boodschap dat u het afstapt. denkt u nu serieus dat het iemand een zak kan schelen wie wanneer dit forum verlaat?

had dan als laatste topic tenminste iets interessant gepost.

illwill 13 augustus 2006 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 1865339)
Oh joy! Ik ben zelf net terug van vakantie en 't begint al meteen met goed nieuws!

:cheer: :twisted:

Zal ik het een beetje slecht maken dan?
Jullie trappen ook overal in é. Er was tenminste iemand die al vroeg of ze er geen internet hadden. :-D
Ik ga wel weg maar niet van dit forum.
Slecht nieuws dus voor jou en nu ga IK bijna op vakantie :-D

illwill 13 augustus 2006 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1868308)
u stapt het af.

en dan?

wat is uw probleem? moet u het forum vervuilen met de saaie boodschap dat u het afstapt. denkt u nu serieus dat het iemand een zak kan schelen wie wanneer dit forum verlaat?

had dan als laatste topic tenminste iets interessant gepost.

En dan wat? Waarom zou er een "en dan" moeten zijn. Vul jij die en dan zelf maar in, je mag kiezen.

Ik heb geen probleem, jij hebt een probleem. Dit is de topic koetjes en kalfjes, als jij geen onzin wil dan moet je bij de andere topics gaan zoeken. Het kan mij nm geen zak schelen of iemand het een zak kan schelen of niet, dat maakt ieder voor zich uit, net zoals ik ervoor kies om dit effe te posten. Twas nm de bedoeling om de haters effe voor de zot te houden. Zowiezo, als het jou geen zak kon schelen...waarom blijf je dan posten? Ga in een interessante topic posten...dat is toch wat je wil.:roll:

MaXiMuS 13 augustus 2006 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 1868319)
als het jou geen zak kon schelen...waarom blijf je dan posten?

uw benevelde geest bedriegt u:

wat mij geen zak kan schelen is het feit of gij al dan niet dit forum verlaat, en meer bepaald het feit dat u dat per se wil delen met ons.

dat is natuurlijk NIET hetzelfde als dat ik het niet interessant zou vinden hierop te reageren.

illwill 13 augustus 2006 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1868341)
uw benevelde geest bedriegt u:

wat mij geen zak kan schelen is het feit of gij al dan niet dit forum verlaat, en meer bepaald het feit dat u dat per se wil delen met ons.

dat is natuurlijk NIET hetzelfde als dat ik het niet interessant zou vinden hierop te reageren.

Dat is u keuze, je heet toevallig niet Remi dacht ik??? Je bent dus niet alleen op deze wereld, en wat jou geen reet kan schelen geld niet voor iedereen. Wat misschien ook niemand kan schelen is het feit dat jou het niets kan schelen. Blijkbaar wilde jij dat ook percé met iedereen delen.

Ik heb al vermeld waarom ik de posting heb gemaakt. 8)

Jazeker 13 augustus 2006 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 1868309)
Zal ik het een beetje slecht maken dan?
Jullie trappen ook overal in é. Er was tenminste iemand die al vroeg of ze er geen internet hadden. :-D
Ik ga wel weg maar niet van dit forum.
Slecht nieuws dus voor jou en nu ga IK bijna op vakantie :-D

dus toch

lombas 13 augustus 2006 18:48

Toch niet in de buurt van Besse-sur-Issole eh, want daar staat één van onze riante buitenvilla's 8)

Jazeker 13 augustus 2006 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1868820)
Toch niet in de buurt van Besse-sur-Issole eh, want daar staat één van onze riante buitenvilla's 8)

hum... is het soms te huur of zo ?

lombas 13 augustus 2006 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1868855)
hum... is het soms te huur of zo ?

Te huur :rofl:

Beste, zoiets stel je niet te huur, dat leen je uit aan mensen waar je iets van wilt of die je iets verschuldigd bent.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be