![]() |
Prachtige aquarellen te zien op de IHET-GAZET
Idd. ongelooflijk knappe aquarellen
van de hand van de begenadigde Vlaamse kunstenaar J.P. De Vynck Kijk even op www.iedereenheefteentalent.be/site/gazet/ Genuine Flemish Art We Should Be Proud Of ! |
En wat moeten die vlekken zoal voorstellen?
|
Citaat:
(lees: ik ken er eigenlijk geen bal van, maar ik maak toch maar lekker kunst :p). Mijn opmerking terzijde: het zijn best wel prachtige werken! |
Citaat:
En hij heeft zijn eerste ontdekking bij; Citaat:
|
Zo'n opmerking �* la Metternich is ideaal om kunstenaars met beide voetjes op de grond te houden! ;)
|
Citaat:
Kunstenaars hebben het al niet makkelijk : we zouden ze beter zo veel mogelijk steunen. Zij staan alleen met hun gave, ze worstelen alleen met de beelden die ze in hun hoofd hebben.Na veel werken komen ze met hun voltooid kunstwerk naar buiten , en dan moeten ze (omdat elk goed kunstwerk in se anarchistisch is - het gaat tegen de mainstream in) nog vechten tegen de vaak inhoudsloze "kritiek" van de materialistische oppervlakkig levende burgers , die "kunst" bekijken in de trant van : "Ja maar...wa kunde daar nu eigelijk mé doen ?" Tjaa... Trouwens : ken je BUBBLEGUM BILLY al ? Ga even terug naar de IHET-GAZET en ontdek het nieuwste "beestje" www.iedereenheefteentalent.be/site/gazet/ dat is FUN , dat is LACHEN ....dat mag ook hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
anders bekijken : dat verheft de mens. That's what ART is about. |
Citaat:
als ik thuis een geval van dringende spoed krijg en ik laat wat vlekjes achter in de wc-pot. Kan ik dan ook Subsidie vragen als kunstenaar, mag ik ook aanspraak maken om in het SMAK te tentoonstellen en er 15 000 000 Bfr (375 000 euro) voor vragen? Maw in plaats van de mosselpot, de wc-pot met natuurlijke vlekjes |
Citaat:
Vlekken boeien me niet echt. |
Citaat:
|
Citaat:
(voelen) : dat is verbeelding . Je kan jezelf trainen in het hebben van een steeds betere verbeelding : dat maakt uiteindelijk je leven intenser , want je "ziet" op de duur méér dan anderen.Je ziet achter de tastbare dingen andere dingen. |
Citaat:
Misschien is naar een psycholoog gaan, die hebben veel tekeningetjes met vlekken. |
Citaat:
|
Citaat:
En als ge genoeg zuipt , kunt ge zelf vlekken maken : 't zijn dan wel pis- of kotsvlekken.Maar als ge zat genoeg zijt , kunt ge daar misschien ook kunst in zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be