Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
(Bericht 1865271)
Goed voor hen. Ik ben altijd blij als mensen gelukkig zijn. Ze zijn er waarschijnlijk ook vast van overtuigd dat Allah nu geen tsunami meer zal sturen of hun Atjeh laten beven. Dat was allemaal door die stoute westerlingen dat Allah boos werd.
En nee, ik had het voorzien en heb niks gestort. Ik geloofde dat Allah voor hen ging zorgen. Geloof is toch een prachtig iets.
Misschien krijgen we nu regelmatig reportages over de steniging van de overspeligen? De stokslagen en de handjes- en voetjeskap beslissingen?
We mogen ons toch voorbereiden op de Heilstaat? of niet?
|
Alvast wat info erover uit mijn topic op FFI topic: Islam in het nieuws.

Triest gister op journaal gezien het verhaal van Fatima die openlijk vernederd werd. Ze had in het hotel haar hoofddoek ffkes afgedaan. Door de sjaria politie, lees criminelen want die zijn de naam politie niet waardig, werd ze gepakt en op een wagen door de stad gereden, terwijl het publiek haar openlijk uitschold. Deden ze dat in de middeleeuwen ook niet?
Ze zei (niet herkenbaar in beeld): ik voelde me beledigd en ben getraumatiseerd.
Ze heeft een klacht gediend tegen die gasten, maar die gaan gewoon door. Ook zijn ze volop bezig volk te recruteren voor hun, met de NSB vergelijkbare bende.
En dan beweerd een zekere Mohammed Nasir, hoofd van de sharia club, met een big smile op zijn smoel nog eens: Als ze geen hoofddoek dragen zien ze er niet uit als moslimas. Het is niet fout wat we doen, het is volgens de wet. We leren ze alleen een lesje, maar ze vinden dat we hun mensenrecht schenden.
De verslaggeefster zegt verder: Vooral vrouwen zijn de dupe en hebben het al moeilijk genoeg na de tsunamie, en nu moeten ze nog een keer op leding letten. Het ongenoegen is groot, maar niemand durf te protesteren bang voor als slechte moslim te worden uitgemaakt.
Arme gokkers en verliefde koppel hand in hand krijgen stokslagen, maar corrupte politici gaan vrijuit.
Fatima zei verder: Waarom wordt de sharia op deze wijze toegepast. Als moslim ben ik zeer teleurgesteld. Dit is geweld, dit is dwang. Binnen de islam hoort geen dwang te zijn. De sharia NSB reed toen rond aan zee en alle ongetrouwde jeugd moest het strand verlaten.
En de regering overweegt ook de sharia voor niet mosloms in te voeren. Dit kan er toe leiden dat veel buitenlandse hulp Athje gaat verlaten met alle gevolgen vandien voor de hulpverlening.
Tot zover verslag van NOS.
Mijn commentaar: Moslims trug sturen, geen nieuwe immigranten en vacantie boycot voor dit gebied. Srry als ze dat willen laat ze maar hun eigen boontjs doppen en geen hulp meer.
Ze weten het toch beter dan die stomme kafirs uit het westen, wel dat ze het maar zelf uitzoeken dan.
En op die Nasir had ik ook best wat judo weer willen oefenen.