![]() |
Hoe zou het nog met Ariel Sharon zijn?
De man ligt nog altijd in doembak, maar wat zou hij verschieten als hij door de geuren van een broodje shoarma weer tot leven komt. Hij is premier af, Israël is in oorlog.
Weet iemand er iets meer van? |
Eén van de laatste nieuwsbericht over Sharon dateert van 26 juni: http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/...ron/index.html
Toen werd hij naar de Intensive Care Unit gebracht van het Sheba Ziekenhuis in Tel Aviv vanwege het vaststellen van bacteriën in zijn bloed. |
ik wil het niet als Negatief bedoelen , maar ik hoop dat hij snel overlijd , niet uit politieke redenen , maar uit menselijke
|
Citaat:
Stel je voor dat hij nog even wakker en bij bewustzijn raakt,en dan moet horen dat al hetgeen hij zelf geleerd heeft in zijn lange carriere,weggesmeten is door de huidige coalitie,nota bene door mensen die hij zelf opgestart heeft :? |
Ik denk dat met Sharon de huidige oorlog er niet zou gekomen zijn.
|
Citaat:
|
Hopelijk wordt hij nog even wakker om dan in agonische pijnen te sterven, op weg naar de hel, afdeling oorlogsmisdadigers. Daar zal hij dan binnen enkele jaren vervoegd worden door zijn leerling Olmert.
|
Citaat:
(Het schijnt dat S. zijn einde nogal "agonisch" was) |
Citaat:
Stel je voor dat Israël verantwoordelijk wordt geacht voor het platgooien van Libanon omdat er zogezegd overal Hezbollah-strijders verscholen zaten. Ze zouden nogal wat mogen betalen ! En ze hebben al zoveel kosten gehad met die bombardementen ! Toch schijnt Israël over genoeg geld te beschikken. Nu gaan ze weer clusterbommen kopen bij de Verenigde Staten (om de Palestijnse en Libanese burgers NOG beter te beschermen). |
Hitler & Stalin zitten nu samen in de Hel te Genieten van veel Jointjes ;-)
Fidel Castro komt daar binnenkort ook bij zitten met Sharon Arafat zit aan de Wiet in de Hel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien wachten ze op het einde van het conflict in Libanon om zijn dood aan te kondigen? Kwestie van de troepen geen opdoffer te geven.
|
Citaat:
De moment dat Iran hun kernbom opgraven en gebruiken moogde gij beginnen graven voor een schuilkelder want dan is het een kwestie van dagen en ze staan aan onze deur. Ik geloof niet dat daarmee gespot moet worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals een tiental dagen geleden, denk ik dat Sharon nog altijd rustig, met zijn kamerjas aan, in een zetel zit en van daaruit het Israëlische offensief op TV volgt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be