Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Duveltje382 Wil als landloper dagen door belgië trekken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54400)

duveltje382 12 augustus 2006 07:24

Duveltje382 Wil als landloper dagen door belgië trekken

Dit is de opdracht van mezelf op 6 dagen als landloper door belgië te trekken,ik hoop nog een paar VWSers tegen te komern
Doel is om aan te tonen dat ik het ook welkaan,enalzo mij sypatie naar de dakloze te tonen
Midden volgende week start ik op de grote markt in Anwerpen12 UUR
Iedereen welkom

Mambo 12 augustus 2006 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1866290)
Dit is de opdracht van mezelf op 6 dagen als landloper door belgië te trekken,ik hoop nog een paar VWSers tegen te komern
Doel is om aan te tonen dat ik het ook welkaan,enalzo mij sypatie naar de dakloze te tonen
Iedereen welkom

pff 6 dagen in de zomer, dat is kamperen en niet landlopen. ;-)

Chipie 12 augustus 2006 09:54

De doorsnee VWS-er is niet dom... :-P

Firestone 12 augustus 2006 09:58

Hé, duveltje382, moest jij niet in Bredene bij jouw Isabelleke zitten? :?

(Of toch schrik voor rode mieren?)

lombas 12 augustus 2006 10:05

Doe nu maar niet te graaf en zorg dat je een identiteitskaart en broodgeld bij hebt, zelfs al gebruik je het niet.

Ik wens je veel sterkte.

eno2 12 augustus 2006 10:16

Citaat:

Iedereen welkom

Kom maar eens langs, ik zal een paar landlopersliedjes voor je zingen.

eno2 12 augustus 2006 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1866296)

Je moet ook op het drielandenpunt de grens eens overschrijden.

duveltje382 12 augustus 2006 17:54

Alwas hetr op mij eentje maar doen doe ik het toch woensag 12.00 stadshuis,ik hoop bij aankomst de mij vriendeb ven VWS mee een woordje aan de buurgemeester kunnen richten!!!!

duveltje382 12 augustus 2006 17:56

Alwas het op mij eentje maar doen doe ik het toch woensag 12.00 stadshuis,ik hoop bij aankomst dat mij vrienden van VWS mee een woordje aan de buurgemeester kunnen richten!!!!

lombas 12 augustus 2006 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1867087)
Alwas het op mij eentje maar doen doe ik het toch woensag 12.00 stadshuis,ik hoop bij aankomst dat mij vrienden van VWS mee een woordje aan de buurgemeester kunnen richten!!!!

Jij wilt de Stalin van Antwerpen spreken? De Ijzeren Vuist?

8O

Schrijf het maar netjes op een briefje en geef het af aan zijn bevallige receptioniste. Meneer zelf zal het laten passeren.

de limburgse leeuw 12 augustus 2006 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1867087)

Helaas ben ik zelf woensdag bezet. Overdag moet ik papieren gaan regelen en 's avonds moet ik in Brussel zijn voor een vergadering van EAP.

Ik wens je wel veel succes met je 'landloperstocht' en zou graag erbij geweest zijn als je vertrekt. In ieder geval veel moed en sterkte toegewenst.

Moest je overwegen om je vertrek één dag uit te stellen, dan zou ik wel aanwezig kunnen zijn bij je vertrek natuurlijk.

de limburgse leeuw 12 augustus 2006 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1866296)

Nounou, voor ons 'duveltje' vind ik het toch een hele prestatie. En hoe idealistisch !!!

Hij geniet alleszins voor 100 % mijn morele steun. ;-) Moest hij op een ander moment vertrekken, dan zou ik hem zelfs een stukje vergezellen.

de limburgse leeuw 12 augustus 2006 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 1866413)
Kom maar eens langs, ik zal een paar landlopersliedjes voor je zingen.

Hoe schoon, Eno2. Zou je dat echt willen doen voor ons ?

carlgustaaf 13 augustus 2006 00:42

Citaat:

Iedereen welkom

neem je geld mee, een bankkaart? Of ga je bedelen?Stelen?

Duvelke 13 augustus 2006 04:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1867692)
neem je geld mee, een bankkaart? Of ga je bedelen?Stelen?

Wil jij hem geen 50€ geven? of ben je daar te gierig voor?

(en kom nu niet af met 'geef jij hem geld e' )

duveltje382 13 augustus 2006 07:24

Limburgse leeuw, ik vind het heel tof van U ,en wil best ook op donderdag vertrekken
Dan zou je een klein stukje kunnen mee lopen hé,ook zou ik dan een VWS vlag ofzoiets willen mee nemmen,moet niet groot zijn
Mijn 6daagse tocht is bedoeld om onze sypatie tegenover de dakloze te uiten
Hopende dat dit niet een eenmansacktie moet blijven dank ik iedereen alvast
Duveltje382

Karma 13 augustus 2006 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1867830)
Limburgse leeuw, ik vind het heel tof van U ,en wil best ook op donderdag vertrekken
Dan zou je een klein stukje kunnen mee lopen hé,ook zou ik dan een VWS vlag ofzoiets willen mee nemmen,moet niet groot zijn
Mijn 6daagse tocht is bedoeld om onze sypatie tegenover de dakloze te uiten
Hopende dat dit niet een eenmansacktie moet blijven dank ik iedereen alvast
Duveltje382

Ik veronderstel dat Kobaf nog het plakkaat met de logo van vws er op in huis heeft dat ik vorig jaar heb gemaakt.
Het initiatief vind ik wel in orde hoor duveltje. In ieder geval is het een aandachtstrekker. Als je er nu nog op één of andere manier de pers kan bij betrekken heeft het ook nog een waarde.

duveltje382 13 augustus 2006 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 1867847)
Ik veronderstel dat Kobaf nog het plakkaat met de logo van vws er op in huis heeft dat ik vorig jaar heb gemaakt.
Het initiatief vind ik wel in orde hoor duveltje. In ieder geval is het een aandachtstrekker. Als je er nu nog op één of andere manier de pers kan bij betrekken heeft het ook nog een waarde.

Das juist Karme,ik kan enkel maar hopen hé

Mambo 13 augustus 2006 09:17

Je kan altijd een persberichtje verspreiden, mss pikken ze het op?

Karma 13 augustus 2006 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1867879)
Je kan altijd een persberichtje verspreiden, mss pikken ze het op?

4040 voor VTM. Als het de moeite is komen ze filmen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be