![]() |
Mama's Jasje op de Ijzerbedevaart
Ik ben geen Vlaamsgezind en heb helemaal niets te zoeken in Diksmuide of in Steentraete maar men kan toch zich afvragen of Vlaamse vedetten hun plaats in die bedevaarten hebben. Vorig jaar trad Willy Sommers op de Ijzerbedevaart op; dit jaar is het Mama's Jasje en een zekere Walter Baele. Dankzij internet heb ik vernomen dat die Baele een Vlaamse cabaratier zou zijn. Zal hij ook een show in Diksmuide maken? Een optreden van een Vlaamse popgroep, een optreden van een Vlaamse cabaratier.................... Bent u voor zo'n optredens tijdens zo'n evenement?
|
En onzen bok is dood hij had maar ene poot en gebt er twee vandoen om tsjoeke tsjoek te doen:lol: :lol: :lol:
Aangezien ik niet naar die IJzerfeestjes ga, mogen ze daar voor mij laten optreden wie ze willen. |
Geen van beide is populair bij fatsoenlijke mensen, wees gerust ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu moeten ze toegeven dat ze niet gedraaid gekocht worden omdat ze geen muziek kunnen maken. Straks kunnen ze zeggen dat ze geboycot worden door de linksen, de belgicisten, de sossen en al de rest.:rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bub die er 'De Stomme van Portici' opvoert, met Johan Verminnen in de hoofdrol, zou 'beter' volk trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Will Ferdy werd dan weer een tijdlang om andere redenen geboycot. Wat geen van hen heeft belet naam te maken in de muziekwereld, én platen te verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA is een separatistische partij en moet alleen daarom mee in de klappen delen. |
Citaat:
Het concept dat er twee Vlaams Nationale partijen zijn gaat hun begrip een beetje te boven 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be