Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Mama's Jasje op de Ijzerbedevaart (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54413)

Everytime 12 augustus 2006 17:04

Mama's Jasje op de Ijzerbedevaart

Ik ben geen Vlaamsgezind en heb helemaal niets te zoeken in Diksmuide of in Steentraete maar men kan toch zich afvragen of Vlaamse vedetten hun plaats in die bedevaarten hebben. Vorig jaar trad Willy Sommers op de Ijzerbedevaart op; dit jaar is het Mama's Jasje en een zekere Walter Baele. Dankzij internet heb ik vernomen dat die Baele een Vlaamse cabaratier zou zijn. Zal hij ook een show in Diksmuide maken? Een optreden van een Vlaamse popgroep, een optreden van een Vlaamse cabaratier.................... Bent u voor zo'n optredens tijdens zo'n evenement?

FISHERMAN 12 augustus 2006 17:08

En onzen bok is dood hij had maar ene poot en gebt er twee vandoen om tsjoeke tsjoek te doen:lol: :lol: :lol:

Aangezien ik niet naar die IJzerfeestjes ga, mogen ze daar voor mij laten optreden wie ze willen.

Patriot! 12 augustus 2006 17:22

Geen van beide is populair bij fatsoenlijke mensen, wees gerust ;)

Zwartengeel 12 augustus 2006 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 1867023)
Ik ben geen Vlaamsgezind en heb helemaal niets te zoeken in Diksmuide of in Steentraete maar men kan toch zich afvragen of Vlaamse vedetten hun plaats in die bedevaarten hebben. Vorig jaar trad Willy Sommers op de Ijzerbedevaart op; dit jaar is het Mama's Jasje en een zekere Walter Baele. Dankzij internet heb ik vernomen dat die Baele een Vlaamse cabaratier zou zijn. Zal hij ook een show in Diksmuide maken? Een optreden van een Vlaamse popgroep, een optreden van een Vlaamse cabaratier.................... Bent u voor zo'n optredens tijdens zo'n evenement?

Alsof het aan publieke personen verboden zou zijn zich te vertonen op evenementen met een uitgesproken 'Vlaams' karakter en ze enkel maar naar manifestaties zouden mogen gaan die in de ogen van een bepaalde groep als 'politiek correct' aanzien worden. Als zij er geen problemen mee hebben, so what? Wie gaat het hen verbieden?

FISHERMAN 12 augustus 2006 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 1867061)
Alsof het aan publieke personen verboden zou zijn zich te vertonen op evenementen met een uitgesproken 'Vlaams' karakter en ze enkel maar naar manifestaties zouden mogen gaan die in de ogen van een bepaalde groep als 'politiek correct' aanzien worden. Als zij er geen problemen mee hebben, so what? Wie gaat het hen verbieden?

Nu weet ik waarom ze daar optreden, De Strangers tactiek.

Nu moeten ze toegeven dat ze niet gedraaid gekocht worden omdat ze geen muziek kunnen maken.
Straks kunnen ze zeggen dat ze geboycot worden door de linksen, de belgicisten, de sossen en al de rest.:rofl: :rofl: :rofl:

Zwartengeel 12 augustus 2006 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1867077)

Nu moeten ze toegeven dat ze niet gedraaid gekocht worden omdat ze geen muziek kunnen maken.
Straks kunnen ze zeggen dat ze geboycot worden door de linksen, de belgicisten, de sossen en al de rest.:rofl: :rofl: :rofl:

De muziek van Mama's Jasje ZUIGT als de neten. Tot zover ben ik het met u eens. Wat niet wil zeggen dat ze niet mogen optreden waar ze zelf willen. Of dat nu op de Ijzerbedevaart is of een bijeenkomst georganiseerd door linksen, belgicisten, sossen of zelfs het CGKR; ze doen maar.

Patriot! 12 augustus 2006 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 1867112)
De muziek van Mama's Jasje ZUIGT als de neten. Tot zover ben ik het met u eens. Wat niet wil zeggen dat ze niet mogen optreden waar ze zelf willen. Of dat nu op de Ijzerbedevaart is of een bijeenkomst georganiseerd door linksen, belgicisten, sossen of zelfs het CGKR; ze doen maar.

U volgt uw partij dus niet in haar kritiek op de 0110 concerten?

Zwartengeel 12 augustus 2006 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1867224)

?????????????????????

Jazeker 12 augustus 2006 19:57

Citaat:

Ga eens naar 0110 en stop met zagen.

Knuppel 12 augustus 2006 20:00

Citaat:

Neen.
De bub die er 'De Stomme van Portici' opvoert, met Johan Verminnen in de hoofdrol, zou 'beter' volk trekken.

Knuppel 12 augustus 2006 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1867224)

Niet iedereen volgt 'zijn' partij even slaafs als de bubbels.

Knuppel 12 augustus 2006 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1867077)

De Strangers werden niet gedraaid om bekende redenen.
Will Ferdy werd dan weer een tijdlang om andere redenen geboycot.
Wat geen van hen heeft belet naam te maken in de muziekwereld, én platen te verkopen.

Knuppel 12 augustus 2006 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 1867236)
?????????????????????

Leer er maar mee leven dat ook de clubleden van Hans geen onderscheid maken tussen de Vlaemsch-nationalistische separatisten van deze en gene politieke partij.

Zwartengeel 12 augustus 2006 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1867269)
Leer er maar mee leven dat ook de clubleden van Hans geen onderscheid maken tussen de Vlaemsch-nationalistische separatisten van deze en gene politieke partij.

Zo kennen we ze weer...

Jong N-VA'er 13 augustus 2006 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 1867236)
?????????????????????

Hij bedoelt die concerten voor vedraagzaamheid...nouja ik heb daar zo mijn eigen bedenkingen over. Niet dat ik het hen verbied, vrije meningsuiting hé, maarreh...:roll:

Jong N-VA'er 13 augustus 2006 00:31

Citaat:

Dat ze doen wat ze niet laten kunnen. Ik ga naar geen van beide.

Zwartengeel 13 augustus 2006 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1867662)
Hij bedoelt die concerten voor vedraagzaamheid...nouja ik heb daar zo mijn eigen bedenkingen over. Niet dat ik het hen verbied, vrije meningsuiting hé, maarreh...:roll:

Dat weet ik wel... Maar ik kan mij alleen niet herinneren dat N-VA zich daar expliciet over uitgesproken heeft... ;-)

Jazeker 13 augustus 2006 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 1867744)
Dat weet ik wel... Maar ik kan mij alleen niet herinneren dat N-VA zich daar expliciet over uitgesproken heeft... ;-)

Zouden ze beter doen. De N-VA weet wat het is om geviseerd te worden (of zijn we de 5% kiesdrempel vergeten toen de peiling ons 4,9 procent gaven).

Knuppel 13 augustus 2006 08:53

Citaat:

Hoeft ook niet.
De N-VA is een separatistische partij en moet alleen daarom mee in de klappen delen.

lomeanor 13 augustus 2006 10:42

Citaat:

Voor de bubbels is de N-VA de light versie van het VB.

Het concept dat er twee Vlaams Nationale partijen zijn gaat hun begrip een beetje te boven 8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be