![]() |
35% meer moorden
35% meer moorden in vijf jaar tijd :amai
De verklaring volgens een woordvoerder van Verhofstadt: zum kotsen De oorzaak ligt natuurlijk de Belgen, want ze nemen het recht meer en meer in eigen handen.. opgejut door het VB. Schandalige uitleg! :twisted: En waarom gebruikt VRTnieuws voor de andere talen een 'long' versie mét foto's van FDW? Men wil toch niets insinueren zeker? :lol: Nederlands Engels Duits Frans |
Niet te geloven hoe de versies verschillen in de verschillende talen 8O
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Men zou die moordcijfers moeten opsplitsen per type moord, aparte cijfers geven voor mannen en vrouwen, autochtonen en allochtonen enz. zodat men kan zien, wat voor type moord juist toeneemt.
Zeggen of suggereren dat het Vlaams Belang voor het toenemend aantal moorden verantwoordelijk is, zonder dat hiervoor één enkel cijfer ter ondersteuning wordt gegeven, lijkt mij een typisch voorbeeld van politiek-correcte haatzaaierij te zijn. Nu heb ik niets tegen haatzaaierij door particulieren, maar de staat en de regering dienen zich hiervan te onthouden. De Ruyver spreekt hier als woordvoerder van het regeringshoofd. Als zodanig is De Ruyver, in een particratisch bestel als het onze, in deze belanghebbende partij. Als woordvoerder van Verhofstadt heeft hij er onmiddellijk belang bij om de regeringspartijen in een gunstig, en de oppositiepartijen in een ongunstig daglicht te plaatsen. Volgens mij dienen zijn uitlatingen vooral als partijpolitieke propaganda te worden gezien. |
Ik had het eerst bij brusselsjournal gezien; maar vond er bij andere Belgische kranten nie veel over terug; terwijl het zelfs bij de rode vrienden in China te lezen is
|
Citaat:
Ze zullen er weer extra stemmen mee scoren denk ik. 8) |
Citaat:
Trouwens, ik dacht dat Verhofstadt tot voor kort ons trachtte wijs te maken dat de criminaliteit juist aan het dalen was??? |
Citaat:
|
Feit is wel dat de mensen meer het recht in eigen handen nemen. Denk maar aan de inbreker onlangs, de juweliers en die groentendief
|
Citaat:
|
![]() Wapenbezit, wapendracht, nu! |
Citaat:
|
Citaat:
|
meer politie, strengere straffen, schoenen geblinkt, harde aanpak van geluidsoverlast tot jointjes roken...
yeah, rock 'n roll baby ![]() |
Zou de verhoging van de brandstichtingen met 30% ook te wijten zijn aan het VB? Ik herinner me nochtans slechts één auto die in de fik ging, aangestoken de twee rasechte sintniklazenaars. De rest (duizendtal?) waren blijkbaar allemaal alleenstaande "incidentjes".
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Hebde gelle allemaal schrik ofzo?
|
Citaat:
Waarmee dan wél wordt tegengesproken wat De Ruyver zegt, namelijk dat het de burgers zijn die meer en meer het recht in eigen handen nemen. Het VB moest en zou echter de zwarte Piet krijgen toegeschoven. Niet dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be