Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Houdt u van pijpen / gepijpt worden? (gecorrigeerde versie) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54442)

heet-manneken 13 augustus 2006 19:45

Houdt u van pijpen / gepijpt worden? (gecorrigeerde versie)

Na mijn befpeiling is het nu tijd voor een pijppeiling.

zorlac 13 augustus 2006 19:56

Uiteraard nr.3

Als je als gast 4 kiest, is er iets mis met je imo :mrgreen:

FISHERMAN 13 augustus 2006 19:58

Kan je niet gewoon aan een mod vragen om deze peiling te sluiten en in die andere de spelfout te verwijderen???
Of word je van teveel rukken echt te dom?

Mitgard 13 augustus 2006 20:13

ik dacht dat het verboden was om er een dubbelnick op na te houden, maar blijkbaar kunnen sommigen gewoon hun gang blijven gaan.

Apocalyps 13 augustus 2006 20:16

Je bent nog een groep vergeten.

voicelesscharlie 14 augustus 2006 04:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heet-manneken (Bericht 1868913)

Je zit duidelijk in het voorspel .
Waneer komt de orgasmepeiling?:-D

heet-manneken 20 augustus 2006 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 1868963)
Je bent nog een groep vergeten.

Mijn peiling is een peiling op maat van de hetero's. Niets weerhoudt er u van om zelf een janettenpeiling te lanceren.

DaBlacky 20 augustus 2006 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heet-manneken (Bericht 1880114)
Mijn peiling is een peiling op maat van de hetero's. Niets weerhoudt er u van om zelf een janettenpeiling te lanceren.

Voor vrije seks maar wel meteen alle homoseksuelen uitschelden voor janetten? Je bent serieus gedaald in mijn achting, heet-manneken.

stab 20 augustus 2006 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heet-manneken (Bericht 1868913)

Ik denk dat gij een heet manneken zijt.

Lex Blanca 21 augustus 2006 18:38

Allez,waar zitten de grieten die graag zuigen??

FISHERMAN 21 augustus 2006 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca (Bericht 1882657)
Allez,waar zitten de grieten die graag zuigen??

Zoekt u een lief die da graag doet.

Apocalyps 21 augustus 2006 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 1880116)
Je bent serieus gedaald in mijn achting, heet-manneken.

En nog geen klein beetje ook.

Lex Blanca 21 augustus 2006 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1882659)
Zoekt u een lief die da graag doet.

Vind je het niet vreemd dat hier geen vrouwen komen vertellen dat ze graag pijpen?
Ik ken er anders meerdere die zeggen het graag te doen...dus ofwel liegen zij ofwel mogen we hier een soortement van taboe constateren van hunnentwege.

Nynorsk 21 augustus 2006 20:29

taboe, taboe.

depends on the dick, zoals ze zeggen.

lombas 21 augustus 2006 20:36

Neen.

Lex Blanca 21 augustus 2006 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1882912)
taboe, taboe.

depends on the dick, zoals ze zeggen.

Leg eens uit...:-)

Nynorsk 21 augustus 2006 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca (Bericht 1883177)
Leg eens uit...:-)

Lijkt me nogal evident. Penis dient goed gevormd te zijn, maar vooral mooi, én lekker van geur en smaak. Niet te klein (anders kun je zowel een fopspeen nemen), niet té groot (zo'n monsterpenis maakt het lastig om het écht goed en uitgebreid te doen). Dat mooi is een beetje subjectief, veronderstel ik, hoewel ik denk dat de meeste vrouwen het globaal wel eens zijn over mooi en lelijk. Van die kromme toestanden met lelijke aders die precies ieder moment kunnen barsten zijn niet appetijtelijk. Geur en smaak is ook evident. Veel kan verholpen worden door een basishygiëne denk ik, maar ik vrees dat vele mannen gewoon met een stinkzwam geboren zijn.

Ik ben eigenlijk nog maar één man tegengekomen die aan de optimale criteria voldoet. het toeval (?) wil dat hij ook aan de meeste andere van m'n criteria voldoet. 'k ga hem koesteren, denk ik ;-)

BitterSweet 21 augustus 2006 23:17

En ze zwelgde luid,naar guido gezwelle!

Lex Blanca 21 augustus 2006 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1883268)
Lijkt me nogal evident. Penis dient goed gevormd te zijn, maar vooral mooi, én lekker van geur en smaak. Niet te klein (anders kun je zowel een fopspeen nemen), niet té groot (zo'n monsterpenis maakt het lastig om het écht goed en uitgebreid te doen). Dat mooi is een beetje subjectief, veronderstel ik, hoewel ik denk dat de meeste vrouwen het globaal wel eens zijn over mooi en lelijk. Van die kromme toestanden met lelijke aders die precies ieder moment kunnen barsten zijn niet appetijtelijk. Geur en smaak is ook evident. Veel kan verholpen worden door een basishygiëne denk ik, maar ik vrees dat vele mannen gewoon met een stinkzwam geboren zijn.

Vele weet ik niet,maar het is allicht zoals met een lijfgeur...sommigen stinken een kwartier nadat ze gedouchet hebben alweer...bij anderen is het dan weer nauwelijks merkbaar dat ze een weekend in de drank gezeten hebben.Verder hoor ik ook wel eens dat het dieet daar wat aan doet...
Het verschilt van persoon tot persoon...vrouwen net zo,sommigen mag je enkel uiteten net na het douchen,anderen vinden het altijd leuk (ze weten wel waarom het bij de ene niet altijd mag en bij de andere wel;-))

Vind je bij mooi gevormd de verhouding tussen de kop en de rest zwaar doorwegen?
En de rol van de ballen en de kruin?

Citaat:

Ik ben eigenlijk nog maar één man tegengekomen die aan de optimale criteria voldoet. het toeval (?) wil dat hij ook aan de meeste andere van m'n criteria voldoet. 'k ga hem koesteren, denk ik ;-)

Heb je veel ervaring dan?:|

leeuwenhart 22 augustus 2006 00:14

Citaat:

pretentieuze seut! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be