![]() |
Iemand vragen i.v.m. de melding van cyberhate?
Al wie vragen heeft over het melden van cyberhate aan het CGKR, kan op de FAQ- pagina (frequently asked questions) terecht:
Cyberhate: frequently asked questions Citaat:
8O 8O 8O |
Citaat:
|
LOL
Ze houden er wel een raar soort Engels op na daar... :twisted: |
Zou die tekst op de Engelse FAQ een in code verpakte haat-boodschap kunnen zijn?
|
|
Vermits het volgens de site een Engelse tekst zou moeten zijn, heb ik het even door een online-translator naar het Nederlands laten vertalen.
Originele Engelse tekst : Lorem ipsum dolor sit amet Vertaling Nederlands : Ipsumdolor van Lorem zit amet Ik word er niet wijzer van. :lol: |
Citaat:
Zo een ingewikkelde uitleg! Ik heb het aandachtig gelezen, maar snap nog niet wat CGKR precies met cyberhate bedoelt. Ze zouden beter eens wat concrete voorbeelden geven. Dan begrijpen we het misschien. En kunnen dan hun site aangeven wegens het verspreiden van cyberhate. 8) |
Bij de opmaak van drukwerk (en blijkbaar ook websites) gebruikt men wel eens latijnse (nonsens?) teksten om het ontwerpen van de lay-out te vergemakkelijken wanneer bv de echte teksten nog niet af zijn. Opmaak-software als bv Indesign biedt deze mogelijkheid standaard, dacht ik.
Je ziet in dit geval dus waarschijnlijk een webpagina in opbouw. |
Citaat:
|
Da's om in de sfeer van de inquisitie te blijven
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is gewoon "Lorem ipsum"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fenomenaal. Kan je dit linken? |
Citaat:
bij "gebruik van deze website" |
Citaat:
Ik vraag me trouwens af, of het feit dat Politics.be vanuit mijn internetcafé niet toegankelijk is, met dit onderwerp te maken heeft... |
Verdorie, het CGKR is al zo geïntergreerd dat ze al geen fatsoenlijk Nederlands of Engels kunnen.
Heu, is dit een test? Wie om vertaling vraagt is een racist en pakken ze op?8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be