![]() |
Waarom 11 september ..
hallo,
Ik heb gemerkt dat er veel mensen zijn die islam of moslims willen aanvallen op basis van wat sommige extrimiste moslims hebben gedaan, zoals 11 september, aanslagen van Al-qaida in London (England), Madrid (Spanje), Casablanca (Marokko), Riyyad (Saudie Arabië) , Sharam Sheik (Egypte) .. enz .. Ik ga het hier verder over 11 september in New York hebben, maar de vraag des keer is niet wie dat gedaan heeft, want er zijn verschillende meningen over, sommige zeggen van Al-Qaida, CIA en Al-Qaida, of CIA .. maakt niet uit wie dat gedaan heeft.. maar de vraag is: WAAROM ? Ja, de vraag is waarom?? waarom niet Tokyo (Japan) of Hong Kong (China) of Brazilië of zo.. in plaats van New York ?? groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het lijkt mij vrij evident dat de terroristen op 11 september vooral symbolen van de globale Amerikaanse macht wilden aanvallen en tegelijk zoveel mogelijk slachtoffers maken. Veel verder moet men de uitleg niet zoeken.
|
Jawel, dat moet wel .. uitleg zoeken .. anders weet je nooit hoe je terrorisme kunt bestrijden !!
Japan, China, België, Korea, Frankrijk, ... er zijn genoeg symbolen .. :? |
Omdat het veel symbolische waarde heeft, en niet alleen een kapitalistisch symbool.
De tarotkaart II komt overeen met de WTC torens en het vrijheidsbeeld: ![]() De Toren en Justitie zouden ook gelinkt kunnen worden. |
Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
maar mijn vraag is waarom Amerika? in plaats van Japan bv, of andere? |
Citaat:
|
Echt hè? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan even niet volgen .. |
Citaat:
maar mijn vraag: waarom dan al-qaida ?? noord-korea staan er ook tegen .. venzuela ... cuba.. vroeger urss ?? waarom hebben zij da ni gedaan ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat de Jihadi-Salafi beweging vanaf 1998 voluit koos voor de strategie van het aanpakken van de 'Far Enemy'. De twee decennia die eraan voorafgingen werden voornamelijk gekenmerkt door het aanpakken van wat gekend staat als de "Near Enemy", meer bepaald de 'afvallige', vazalregimes in het Midden Oosten ("Taghout"). De USA wordt aanzien als de 'lijfheer' van deze regimes; In 1998 , met de oprichting van het World Jihadi Front against Jews & Crusaders ging Ben Laden een alliantie aan met een aantal andere groeperingen, teneinde te komen tot een aanpak van de beschermheren, te weten de VS en hun bondgenoten. Doelstelling : de situatie in het Midden-Oosten omkeren door de VS te betrekken in de oorlog.
|
Citaat:
zie om de NWO thread en de Thermiet Thread!! Pin d'Ar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be