Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De partij van de kleine man (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54481)

duveltje382 15 augustus 2006 14:59

De partij van de kleine man

Is er terug een noodzaak om en partij voor de kleine man op te richten?
Er zij veel te veel mensen die een krachtige foert stem willen uitbrengen maar dit niet kunnen nu
Zij stemmen meestal op VB uit armoede
Wat denken jullie ervan?

duveltje382 15 augustus 2006 15:43

Das al goed,het zijn al 4 stemmen,ik word voorzitter

Kim 15 augustus 2006 16:05

Binnenkort zijn er meer partijen dan zetels... ;)

duveltje382 15 augustus 2006 16:15

Maar breng dan eens een goed alternatief hé Kim

Praetorian 15 augustus 2006 16:26

http://www.anderepolitiek.be/

guerin 15 augustus 2006 16:26

EAP zal dat zijn!

Kim 15 augustus 2006 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1872411)
Maar breng dan eens een goed alternatief hé Kim

Je kan nooit goed doen voor iedereen. Jij en ik hebben waarschijnlijk een verschillende visie over bepaalde thema's, dus daarom is mijn "alternatief" nog geen goed alternatief voor jou.

Metternich 15 augustus 2006 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1872244)
Er zij veel te veel mensen die een krachtige foert stem willen uitbrengen maar dit niet kunnen nu
Wat denken jullie ervan?

Voor veel mensen is het Vlaams Belang de partij van de kleine man. Ik zou liever een nationaal-solidaristische partij zien die het sociaal weefsel herstelt.

Praetorian 15 augustus 2006 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1872450)
Voor veel mensen is het Vlaams Belang de partij van de kleine man. Ik zou liever een nationaal-solidaristische partij zien die het sociaal weefsel herstelt.

Wat doet Van Gaever dan in die partij, of Annemans? Lijken mij niet zo bekommerd om dat sociaal weefsel, maar wel om van Vlaanderen een neoliberaal paradijs te maken.

duveltje382 15 augustus 2006 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1872446)
Je kan nooit goed doen voor iedereen. Jij en ik hebben waarschijnlijk een verschillende visie over bepaalde thema's, dus daarom is mijn "alternatief" nog geen goed alternatief voor jou.

Het probleem is dat al de partijen zo verwatert zijn dat je tussen het bos de bomen niet meer ziet hé Voor wat staat VLD BV. volkspartij bij uitstek, maar toch voor de grote jongens,ook voor de allochtonen maar ook tegen de criminaliteit gepleegd door allochtonen,ook voor de armen maar dan ook voor de rijken ............... Zie je wat ik wil zeggen,en dat kan je nu bij elke partij zo doen Waarom nog kiezen hé

Metternich 15 augustus 2006 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1872457)
Wat doet Van Gaever dan in die partij, of Annemans? Lijken mij niet zo bekommerd om dat sociaal weefsel, maar wel om van Vlaanderen een neoliberaal paradijs te maken.

Figuren als Van Gaever zouden dan ook niet welkom zijn in een nationaal-solidaristische partij. Ik zeg ook "Voor veel mensen is het Vlaams Belang de partij van de kleine man". Voor mij is het Vlaams Belang bij momenten meer iets in de aard van Likud-Vlaanderen (neo-liberaal en onvoorwaardelijk pro-Israël).

Praetorian 15 augustus 2006 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1872472)
Figuren als Van Gaever zouden dan ook niet welkom zijn in een nationaal-solidaristische partij. Ik zeg ook "Voor veel mensen is het Vlaams Belang de partij van de kleine man". Voor mij is het Vlaams Belang bij momenten meer iets in de aard van Likud-Vlaanderen (neo-liberaal en onvoorwaardelijk pro-Israël).

Waarom ze dan nog steunen?:twisted:

Metternich 15 augustus 2006 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1872474)
Waarom ze dan nog steunen?:twisted:

Ik steun het Vlaams Belang niet.

driewerf 15 augustus 2006 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1872244)
Wat denken jullie ervan?

klik eens op mijn handtekening. ;)

duveltje382 15 augustus 2006 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 1872609)
klik eens op mijn handtekening. ;)

Das natuurlijk heel mooi hé driewerf,waarvoor mijn uiterste bewondering Maar donderdag begin ik aan mijn verlof,6 dagen op straat leven in Antwerpen,samen met de dakloze,de eerste dag samen met De limburgse Leeuw Ik noem dit opkomen voor de armen. Maar jullie zitten zeker in de goede richting hoor!!!!! Heb al zitten denken voor 8 oktober

Dumballover 15 augustus 2006 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1872639)
Das natuurlijk heel mooi hé driewerf,waarvoor mijn uiterste bewondering Maar donderdag begin ik aan mijn verlof,6 dagen op straat leven in Antwerpen,samen met de dakloze,de eerste dag samen met De limburgse Leeuw Ik noem dit opkomen voor de armen. Maar jullie zitten zeker in de goede richting hoor!!!!! Heb al zitten denken voor 8 oktober

Opkomen voor de rechten van de armen gaat toch perfect gepaard met het opbouwen van een arbeiderspartij. Heel loyaal van jou om rechtstreekse hulp te bieden aan deze daklozen, maar je hebt toch ook iets stabiels nodig om vanboven met de kaarten te schudden. Als wij enkel de arme mensen op straat helpen, veranderen we niets fundamenteels aan de huidige tegenstellingen: de armen blijven arm en de rijken hoeven ook geen euro uit te halen. Daarom zijn kapitalistische regimes zo te vinden voor vrijwilligerswerk: het is gewetensussing en het kost geen geld.

lombas 15 augustus 2006 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1872478)
Ik steun het Vlaams Belang niet.

Dat was ooit wel anders, niet, collega?

Schavuit 15 augustus 2006 20:49

Citaat:

Dat vraag ik mij ook af.

lombas 15 augustus 2006 20:55

Citaat:

Van Gaever en Annemans zijn dan ook de ene kant. De Winter aan de andere.

Wat ik weet is grappig.

duveltje382 15 augustus 2006 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1872877)
Van Gaever en Annemans zijn dan ook de ene kant. De Winter aan de andere.

Wat ik weet is grappig.

Dus als je A zegt moet je ook B zeggen hé !!! Zo werkt dat hier nu eenmaal zoals jij zeker weet !!!! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be