![]() |
moet libanon reparatiegeld betalen?
http://www.ynetnews.com/articles/0,7...278932,00.html
ik wil jullie mening hierover wel eens weten. persoonlijk vind ik het ziekelijk en misdadig... |
Ze zijn de oorlog begonnen, het is dus het volste recht van de Israëli's om compentaties te vragen. Toch?
|
Walgelijk! Als er een overheid is die de schade moet vergoeden dan is het wel die van Israël voor de vernietiging van de civiele infrastructuur en huizen in Libanon. De overheid van Libanon is niet verantwoordelijk voor de daden van Hezbollah. Het Libanese leger heeft zich op geen enkel moment gemoeid in de strijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar is Israel ?? van wie is da land daar? palastijnen of zionisten? er zijn 11.000 gevangenen in de gevangenis van Israel ..; het is onmogelijk om de ontveoring van die 2 soldaten te beweren .; soory maar |
Citaat:
ja, volgens mij Arabieren moeten da betalen .. want zij hebben niets gedaan om Lebanon te helpen .. :roll: |
Citaat:
the fuck :| |
Citaat:
De oorlog is in feite al tientalle jaren bezig. Zowel de Israëlische als de Libanese regering overtreden reeds lange tijd resolutie 425 van de VN-veiligheidsraad. De escalatie van de afgelopen maand kwam er echter na een raketaanval van Hezbollah en het ontvoeren van enkele Israëlische soldaten door Hezbollah militanten. Zowel de raketaanval als het ontvoeren van de soldaten werd meteen afgekeurd door premier Siniora in naam van de Libanese regering. |
Wie betaalde het herstel van Europa na WO2?
Wie was begonnen? Bij wie lag de schuld? |
Elke burger die de beschadiging van het leven of de eigendom van andere burgers heeft veroorzaakt, dient dat te compenseren.
Dat betekent de doodstraf voor een aantal hoge Israeli's en Hezbollah-officieren, en voor de rest zware geldboetes langs beide kanten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wake up! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dat zinnetje had je er natuurlijk afgeknipt toen je mij hierboven quote) |
Citaat:
|
Citaat:
Na de aanvallen van Hezbollah op Israëlisch grondgebied kwam de Libanese regering in spoedberaad bijeen en liet vervolgens weten dat ze niet op voorhand door Hezbollah was ingelicht en dat ze de acties van Hezbollah afkeurde. |
Citaat:
Hezbollah zal je dankbaar zijn. Israël moet betalen wat ze in Libanon platgebombardeerd hebben. Libanon moet betalen wat ze in Israël platgebombardeerd hebben. Lijkt mij enigzins eerlijker. Toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be