![]() |
BUB strijdt voor de kleine man!
BUB is waarlijk dé partij van de kleine man. Terwijl deze uitgeperst wordt door gewetenloze verhuurders, staat de BUB steeds weer op de barricaden voor de belangen van de minst fortuinlijken onder ons!
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs je woordgebruik dateert uit de 19e eeuw... Enne, bedoel je niet in feite dat de BUB een kleine partij is van een man? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
O.K. B.U.B. Mee met mij op verlof hé,samen met de kleine man in Antwerpen 6 Dagen op straat leven samen met de dakloze,eens zien zé ! Lees mijn handtekening nu maar eens goed hé
|
Citaat:
|
Ik ben niet echt geneigd om de BUB serieus te nemen als partij van de kleine man maar eerlijk is eerlijk, dit is van de BUB een schoon gebaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Met die kleine man bedoelde Patriot vast de Lorre die zijne naft voor zijne Porsche niet meer kan betalen) Ma kom, ik zou ook hebben ingegrepen. Zulke uitbuiters van verhuurders moeten tegengehouden worden. Dus toch eens een goede actie van de BUB. |
Citaat:
|
Oh wat een toeval, dit onderwerp wordt geopend:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54481 en opeens wordt hier het onderwerp "BUB strijdt voor de kleine man" geopend. Proficiat trouwens Ruben, je bent nu de opperkwal geworden! Was het een bloedige paleisrevolutie? |
Citaat:
|
Als het goed is, mag het gezegd worden, maar ik kan me niet voorstellen dat onder druk van 1 persoon dat gebeurt. Het zijn verkiezingen en dan kan elke partij die dit hoort op de kar springen.
|
Citaat:
Maar het is wel goed dat jullie actie hebben ondernomen. |
Allé, ook de BUB'ers voelen de verkiezingen aankomen. Nog vlug wat de hypocriet hier en daar uithangen bij de "gewone man", nog wat adelijke kontjes likken en het koninklijk profitariaat de hemel inprijzen en iedereen is content.
|
Citaat:
|
Ik dacht dat BUB vooral opkwam voor de kleinen van geest.
|
Waarschijnlijk was de huisbaas een valsche VlaemSSch Nationalist, en de gedupeerde een brave unitarist. :roll:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be