![]() |
U doet aan sport?
Welke sporten beoefent u?
ikke: tennis (min of meer regelmatig: joggen en surfen) |
fitness is geen sport
en joggen moet je maar als atletiek rekenen |
Je had hiervan wel een meerkeuze-peiling moeten maken.
Niet dat het voor mij veel zou veranderen ... |
kweet, mijn peiling is alweer in het honderd gelopen
ach ja, ge moet het maar hier zeggen wat uw sporten zijn ipv te stemmen |
Ik fiets naar mijn werk of naar de bibliotheek, en dat is het zowat. :oops:
|
ik heb lang gezwommen, ik verplaats me veel met de fiets (eigelijk alleen maar met de fiets), en in het algemeen heb ik veel beweging.
Echte sport op regelmatige basis is er niet bij, maar tis niet dat ik onsportief ben. |
Sporten is des duivelsch:twisted:
|
Telt kroegwandelen mee als atletiek?
|
Naar alles wat binnen een redelijke afstand ligt (binnen een straal van 15-20km), rijd ik met de fiets naartoe. Een half jaar geleden was ik begonnen met om de twee dagen 5km te gaan lopen, maar sinds die hittegolf is dat gestopt (het wordt eigenlijk tijd dat ik opnieuw ga lopen).
|
voetbal
in de zomer (als het goed weer is) ga ik tennissen. en fitness (powertraine) doe ik thuis. (waarom zou dat geen sport zijn trouwens? :shock: ) |
Mijn werk is mijne fitness. Sleuren met meubels.
Met nieuwjaar heb ik altijd goeie voornemens die uiteraard nooit doorgaan. Eigenlijk heb ik een 2e legerdienst nodig om weer in conditie te geraken. Als ik in Belgie ben, probeer ik zoveel mogelijk de velo te pakken maar dat is toch ook wennen die eerste dagen. |
Wat een klote poll!
vechtsport, fitness, wielrennen, zwemmen, .....etc. staan er niet in8O Maar wel golf, zeilen en surfen:? ......zijn dat sporten dan? Dat zijn eerder janette-sporten eh..... |
Citaat:
Wat bedoel je met fitness? Ik kan soms haast de trap niet meer op na een intense training.Als je fitness niet als sport beschouwt train je allicht niet hard genoeg-zoals met alle sporten,als je tot het uiterste gaat ben je uitgeput,als je dat niet doet kan je zeggen:het is geen sport.:-) |
idd, maarja, maximus is niet zo'n krak in pollen samen te stellen e :wink:
|
Citaat:
|
Pinten pakken.
|
't Is altijd hetzelfde met die sporters.
Blessures alom. Veeel te gevaarlijk dus, sporten. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je intens fitnesst en je bent zo bekaf dat je nog amper op je fiets kan stappen ga je volgens mij niet zeggen dat fitness geen sport is.:-) Je moet niet uitgeput zijn door bewegen van je lichaam om conditie/kracht/vaardigheden aan te scherpen om van sport te spreken,maar als je je daarbij uitgeput hebt heb je evenzeer gesport,toch?:| |
Citaat:
Ik heb ook fitnesscentra afgelopen en ook vaak pompaf naar huis gegaan. Het is hard labeur soms ja, als je hard traint |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be