![]() |
Kursk
Heeft iemand afgelopen maandag Terzake gezien?
Naar't schijnt was er een Franse reportage waarin gesteld werd dat de ramp met de Kursk geen ongeluk was, maar dat deze het gevolg was van een Amerikaanse aanval. Weet iemand hier wat meer over? Ik heb geen digitale TV ofzo, dus ik kan het nergens zelf bekijken.... |
samengevat kwam het hier op neer:
Citaat:
Clinton en Poetin zouden intensief onderhandeld hebben na het zinken van de Kursk, teneinde een WWIII te vermijden. Enkele openstaande schulden van Rusland aan de VS werden kwijtgescholden, en enkele (1?) nieuwe lening werd toegezegd. Anderen gaan dit uiteraard kunnen aanvullen. bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koersk_...rzee%C3%ABr%29 |
Ik heb de reportage gezien. Daarin werd ook gezegd dat de overlevenden, die nog in de Koersk op de zeebodem zaten, met opzet niet werden gered.
Ze zouden namelijk de waarheid aan het licht kunnen brengen... |
Citaat:
Een Los Angeles-klasse nucleaire aanvalsonderzeeër als de USS Toledo als een "kleine" onderzeeboot bestempelen maakt het geheel al belachelijk. |
Citaat:
Hij is altijd te vinden voor straffe uitspraken. In 99 % van de gevallen klopt er geen bal van. :lol: |
Ik vind de officiele verklaring veel logischer.
Een torpedo met waterstofperoxide aandrijving heeft de boegtorpedokamer opengerukt. De schade die voor de wereld zichtbaar was bevestigd dit. Tijdens WO II hebben de Duitsers met waterstofperoxide geëxperimenteerd. En na WO II de Geallieerden, met gevonden Duitse technologie. De Britten en Amerikanen zijn ermee gestopt, wegens de grote risicos voor de bemanning. De Russen hebben dat soort scrupules niet. Het niet redden van de bemanning. Indien het het Franse Scenario was, dan hadden de Russen er alle belang bij om de hele wereld op te trommelen om die overlevenden te redden. Nu was het weeral het typisch Russisch politiek trekje om alles te verstoppen en te verzwijgen. |
![]() |
Tsja, een overgenomen reportage op de VRT. Wie hecht daar enige waarde aan? Ik denk dat je tegenwoordig meer leert op cartoonnetwork dan op 'onze nationale zender'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na de ramp met de Koersk drongen de Amerikanen nét ietsje te veel aan om te mogen helpen. Vooral als je weet dat de VS niet over het materieel beschikt om de bemanning te kunnen redden (tot op heden hebben enkel Groot-Brittannië en Noorwegen daar het juist materieel voor). Eén ding staat vast: na de ramp met de Koersk dacht de VS maar aan één enkel ding: die Russische militaire technologie in handen krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shkval En de Kursk was het summum van Rusland. |
Citaat:
|
Citaat:
Bent u de echte?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be