![]() |
Midden-Oosten heeft het effect op de binnenlandse politiek?
Dezer dagen worden we om de oren geslagen met neiuws uit het Midden-Oosten. Libanon-Israel, Palestijnen-Israel, Iran, Irak, enz.....
Ligt u daar eigenlijk wel wakker van? Zo ja waarom moeten we daar dan van wakker liggen? Wat is het effect op de binnenlandse politiek? |
Ik volg dit heel nauwgezet. Er staat ons daar in de komende week nog één en ander te wachten trouwens, denk ik.
Maar ik betwijfel of dit echt invloed heeft op de binnenlandse politiek. |
Ik volg het een beetje.
De invloed dat zou kunnen hebben mbt het binnenland is op het gebied van veiligheid en financiëel. -veiligheid: Extra job voor plolitie wanneer wat allochtoons crapuul plots weer de drang voelt om zich met de palestijnen(nu dus libanezen) te identificeren.....en vervolgens den boel afbreken.:evil: -Financiëel: Het gaat weer veel geld kosten. Europese geldelijke steun voor Libannon en Palestina....door ons(de werkende mens) betaald natuurlijk. (en dan hopen dat't niet in terroristische handen terechtkomt) |
Hou 22 augustus in de gaten.
Dat was de dag dat Mohammed naar Jerusalem ging om er ten hemel te gaan. Verwacht wordt dat Iran dan wel iets zou durven uithalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://lvb.net/item/3206 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een Israëlische aanval op de Iraanse nucleaire installaties(zoals ze bij Saddam gedaan hebben), als de diplomatie faalt, lijkt mij waarschijnlijker. |
Zorlac schreef :
Citaat:
Op dit ogenblik, zie datum, is de tsunami-hulp voor het grootste gedeelte nog niet uitgedeeld; zeker de TV-opbrengsten niét ! Waarom niet ? Men geraakt er maar niet uit : Citaat:
Géén sprookje ! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alles wat er aan die kanten gebeurd heeft invloed op ons en de rest van de westerse economie en politiek. Toen de Yonkypoer oorlog uitbrak kregen wij hier de autoloze zondagen. Toen Irak Koeweit binnen viel kregen wij een verdubbeling van de brandstofprijzen. Toen de USA Irak binnen viel werden die prijzen nogeens verdubbeld. En gij vraagt of die oorlogspelende kinderen invloed hebben op ons leven. maar NEE hoor, dat zijn even onbelangrijke dingen als de oorlogen in Afrika of zuid-amerika. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lig er niet wakker van, maar...buiten hogere brandstofprijzen zullen wij meer dan waarschijnlijk mogen meebetalen aan de "heropbouw" van Libanon.
|
Citaat:
Zichzelf opblazen in een moskee?:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be