![]() |
Is er een linkse partij à la de Nederlandse SP nodig in Vlaanderen?
Zoals we hier lezen zit het ongenoegen over de SP.A diep. Dat is logisch, want nepotisme en corruptie zitten diep ingebakken in die partij. Ook linkse mensjes beginnen het danig op hun heupen te krijgen van SP.A. De ideologische basis is immers al lang verlaten en men denkt er zelfs niet meer aan om het kapitalisme volledig af te zweren: men wil hoogstens sociale correcties uitvoeren zoals dat heet.
Denkt u dat de invoering van een partij als de Nederlandse SP nodig is in Vlaanderen? |
(overigens zou ik zo'n partij toejuichen, want dat zou de convergentie tussen Vlaanderen en Nederland op politiek gebied enkel verder zetten)
|
Moesten ze nog sociale correcties aan willen brengen tot daar aan toe maar ze staan momenteel op de eerste rij om hun eigen sociale correcties dat ze na de 2de wereldoorlog hebben aangebracht af te breken. Dit terzijde maar goed u kent mijn antwoord wellicht. Hoeveel geloofwaardigheid heeft de Rode Ridder in de strijd tegen de fiscale fraude, Dirk Vermaelen nog als jaar in jaar uit fiscale amnestiemaatregelen doorgevoerd worden en België een vermogensparadijs is? Jaja. Tobintaksjes door het parlement jagen ter meerder eer en glorie van de Linkse Kerk ja, ja maar voor de rest is het resultaat na 18 jaar SP.a beleid genen vetten. Zelfs rechtse mensen die ik ken (maar dan met de malchance dat ze geen geld in het buitenland hebben) vinden dat er allemaal ver over. Gisteren nog. Een whopping 800 miljioen € dat ze kwijtschelden aan de Antwerspe diamandhandel en ze betalen nu al zo weinig belastingen maar op hetzelfde moment worden werklozen en andere steuntrekkers quasi vervolgd door de bloedhonden van de SP.a, aangevoerd door Vandenbroucke, gekend van. Ok ik liet me even gaan. Er zit niet echt een lijn in mijn tirade waarvoor mijn excuses aan de draadopstarter. ;-)
|
Citaat:
|
Ja, een linkse zweeppartij tussen de ideologen van pvda/lsp en de mainstream sp.a zie ik wel zitten..
|
Citaat:
Maar dat zal nog niet voor morgen zijn... |
Alles wat de linkerzijde kan verdelen is welkom:twisted:
|
Citaat:
Een partij die hetzelfde doet voor links zou het politieke leven hier wat spannender maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Uiteraard is zo'n partij nodig, dat is ondertussen wel al klaar en duidelijk.
![]() Ooit een SP VL? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
het verraad van de SP.A met betrekking tot Generatiepacten, EU grondwet en EU in het algemeen vind ik nog veel erger dan corruptie eigenlijk :?
|
Citaat:
Ach ja, dat is allemaal in het verleden en nu is alles opeeeeeens anders ;-);-);-) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens opvallend hoe u de ene keer ontkent, de andere keer vergoelijkt. Zou u niet beter een partijkaart aanschaffen van de SP.A, want de facto geldt uw Spirit kaart wel als dusdanig, maar het is zo schijnheilig he... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be