![]() |
HOMOSEKSUELEN ZIJN DE TOP VAN DE EVOLUTIELADDER
Een vooraanstaande zoöloog heeft verklaard dat homoseksuelen aan de top van de evolutieladder staan. In een tijd dat religieuze en conservatieve rechtse stromingen homoseksualiteit in het onnatuurlijke verdomhoekje proberen te dringen, kan zo’n uitspraak tellen. Clive Bromhall zei dat de evolutie van de menselijke soort momenteel resulteert in een staat van infantilisme, waarin het patroon der primaten doorbroken wordt door speelsheid, creativiteit en een kinderlijke volwassenheid. Van de mannelijke obsessie voor gezwollen borsten tot de permanente zoektocht naar een pseudo-ouderlijke God: alles duidt op het infantiele van de menselijke soort. Net als baby chimpansees hebben we zachte, donsachtige lichamen, platte gezichten en grote, ronde hoofden. En net zoals zij willen wij gekust, geknuffeld en gestreeld worden. We blijven speels, plooibaar en betrekkelijk zachtaardig voor de rest van ons leven. Volgens Bromhall wordt dit speelse door hetero’s meer en meer verworpen naarmate zij ouder worden. Maar degenen die gelijkgeslachtelijke relaties blijven hebben, homoseksuele mannen en lesbische vrouwen, behouden deze eigenschappen en zijn daardoor superieur aan de anderen. Nog steeds volgens de zoöloog is het al jaren bekend dat homoseksualiteit verbonden is met een speels en creatief karakter. Homoseksuelen blinken volgens hem uit als artiest, toneelspeler en mimekunstenaars. Speels zijn is de essentie van het menselijk bestaan. Het is iets dat moet gecultiveerd en gevierd worden. Je zou dus kunnen zeggen dat homoseksuelen aan de top van de menselijke evolutie staan. Bromhall zei dit op de boekenbeurs van Edinburgh waar hij zijn jongste boek ‘The Eternal Child’ voorstelde. Bron: www.pinkwave.be |
Citaat:
Er zijn er nog geweest die zich superieur achten....... Laat ons eens beginnen met elkaar als gelijkwaardig te beschouwen... Je kan afgeven op diegenen die je niet aanvaarden, maar dat wil niet zeggen dat je er dan alles aan moet doen om het andere extreme te bepleiten... Dan plaats je jezelf in hetzelfde hokje als diegenen die jouw trachten te verketteren.... |
Citaat:
Vergeet ook niet dat wie bovenaan de top van de ladder staat, het makkelijkst met de billen bloot gaat. Maar daar is het Raf misschien om te doen? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Homoseksuelen zouden dus neotenen zijn, en behouden dus hun infantiele kenmerken :D :lol: :D Rafke, oppassen met evolutieleer is de boodschap. met vriendelijke groeten |
Interessante theorie, Raf. Al zal je op dit homofobe forum op niet veel bijval kunnen rekenen denk ik, maar dat zal je zelf ondertussen ook al wel weten...
Dat homo's over het algemeen creatieve en vrolijke mensen zijn is vrij duidelijk. Kijk maar eens naar het mediawereldje. De vlotste presentatoren zijn vaak homo's. Ook de homo's die ik persoonlijk ken bevestigen dit beeld van vrolijke, complexloze en 'speelse' mensen. Eigenlijk vind ik dat we allem�*�*l een beetje meer "speels" zouden moeten zijn, ipv het leven altijd zo serieus op te nemen. We zijn hier verdorie maar zo kort op deze aardkloot, dat we er maar beter van kunnen profiteren en van het leven ten volle genieten. Santé. |
Citaat:
|
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Zeno.
De enige opmerking bij het artikel (waarover ik me inhoudelijk niet ga uitspreken omdat ik niets ken over evolutieleer): "homo's zijn goede mimekunstenaars is géén argument pro. :p |
Welke sexuele variatie herkennen we op deze ladder?
![]() Raf aan den arbeid: ![]() Voorzichtig!!! ![]() Als je het te erg vind, dan doe ik het weg hoor, Raf. :wink: |
Nu krijg ik vandaag dit in mijn Pb-box:
Citaat:
ben ik nu: *homosexueel *creatief begaafd *speels *de top van de menselijke evolutie :?: *of allemaal tegelijk? :P :P :P :P 8) |
Citaat:
'Iemand' heeft een boontje voor je. 'Iemand' wil je aandacht. Of je bent gewoon het lustobject van 'Iemand' Wat je zelf bent, daar kan maar één mens echt over oordelen, en misschien zelfs die éne niet......... Mocht je er niet uitgeraken, stuur dan een zelfgetypte PB naar mij, en ik zal een typologische analyse van je persoon maken, en ze in een aparte topic ( +18 ) publiceren. Geen dank. Liever geld. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
-Geef daar eens wat cijfers over. Homo's speels? Met wat spelen die dan? |
Citaat:
Bij de VRT mogen alleen homoos binnen! |
Citaat:
|
Citaat:
Twee dingen schieten mij hier te binnen: 1) nog een aangepast roze uniformpje en je mag bij de roze fascisten, met als kern van de beweging: superioriteitsgevoelens 2) Hoger kan men niet gaan, want daarachter sterft men uit ;-) |
Raf wrote:
HOMOSEKSUELEN ZIJN DE TOP VAN DE EVOLUTIELADDER :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be