Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   frankrijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54563)

bk232214 18 augustus 2006 17:11

frankrijk

Het uitmesten is begonnen in Frankrijk van illegalen 26000 moeten er uit kak of gene kak. Wie heeft de moed hier in Belgie allee allemaal niet tergelijke tijd het moet kunnen .Zij moeten wel zien dat zij geen voetballers over de grens zetten

FISHERMAN 18 augustus 2006 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1877463)
Het uitmesten is begonnen in Frankrijk van illegalen 26000 moeten er uit kak of gene kak. Wie heeft de moed hier in Belgie allee allemaal niet tergelijke tijd het moet kunnen .Zij moeten wel zien dat zij geen voetballers over de grens zetten

Het zal misschien raar voor je zijn, maar niet iedereen met een "kleurtje" is een illegaal.

bk232214 18 augustus 2006 19:00

maar

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1877573)
Het zal misschien raar voor je zijn, maar niet iedereen met een "kleurtje" is een illegaal.

Maar toch veel

stropkeuh 18 augustus 2006 20:41

Citaat:

Pfffffff gelukkig, kwas al bang dak aan de zee te bruin was geworde :lol: :lol:

carlgustaaf 18 augustus 2006 22:05

26.000...een druppel water in de oceaan. Frankrijk, waar reeds (officiël) 6 miljoen arabieren, of mensen van arabische afkomst, verblijven...het aantal illegalen word eveneens met miljoenen berekend. Daar het in 2007 de verkiezingen voor de President zijn, zet de regering met veel theater een hoopje illegalen buiten...

araneus 19 augustus 2006 11:28

Citaat:

Ik hoop voor jou dat ze geen taalproef inzetten om uit te maken wie geïntegreerd is. Ik vrees dat je één van de eerste zal zijn op het vliegtuig richting zuiden.

bk232214 19 augustus 2006 11:31

gedult

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door araneus (Bericht 1878411)
Ik hoop voor jou dat ze geen taalproef inzetten om uit te maken wie geïntegreerd is. Ik vrees dat je één van de eerste zal zijn op het vliegtuig richting zuiden.

gedult alles niet op een dag . Ivolg het groen boekje of het witte boekje

kelt 19 augustus 2006 14:20

Citaat:

Waar gaan ze nu naar toe?

Ik denk dat ik een idee heb :?

andev 19 augustus 2006 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1877923)
26.000...een druppel water in de oceaan. Frankrijk, waar reeds (officiël) 6 miljoen arabieren, of mensen van arabische afkomst, verblijven...het aantal illegalen word eveneens met miljoenen berekend. Daar het in 2007 de verkiezingen voor de President zijn, zet de regering met veel theater een hoopje illegalen buiten...

En de vraag is maar of een groot deel daarvan zich straks niet bij ons zullen aanmelden... Wanneer één der buurlanden zich wat strakker opstelt gaan die mensen natuurlijk op zoek naar een "gemakkelijker" oplossing, zoals onlangs met het strenger worden in Nederland kon worden gemeld. Via een site en wellicht ook andere wegen konden ze vernemen hoe ze via België toch aan hun trekken konden komen...

carlgustaaf 19 augustus 2006 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1878756)
En de vraag is maar of een groot deel daarvan zich straks niet bij ons zullen aanmelden... Wanneer één der buurlanden zich wat strakker opstelt gaan die mensen natuurlijk op zoek naar een "gemakkelijker" oplossing, zoals onlangs met het strenger worden in Nederland kon worden gemeld. Via een site en wellicht ook andere wegen konden ze vernemen hoe ze via België toch aan hun trekken konden komen...

daarom word het noodzakelijk om illegalen niet langer een landverbod , maar wel een verbod om in Europa te verblijven op te leggen.De Europese Unie moet daarin véél beter samenwerken, anders kunnen die mensen rustig van het éne land naar het andere reizen, dan krijg je ze nooit buiten.

bk232214 20 augustus 2006 11:44

Met

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 1878715)
Waar gaan ze nu naar toe?

Ik denk dat ik een idee heb :?

Ik ook ,met landingsboten

bk232214 20 augustus 2006 11:46

gemakkelijk

Citaat:

Kleur is gemakkelijk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be