![]() |
Eetgewoonte
Omdat ik net bij Eva ben :-D
|
Apples for dinner?
|
Citaat:
|
vreemd, op de faq aldaar:
Citaat:
Zien er wel lekkere gerechtjes uit op die site. Misschien binnenkort eens iets van klaarmaken. Ik ben wel geen vegetariër hoor, ik eet gewoon regelmatig vegetarisch omdat ik dat best wel lekker vind. |
Is Eva in haar adamskostuum?
|
Mis ik de clue hier? Is EVA een afkorting voor een of andere vereniging van vleesonthouders?
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaamse vegetarische vereniging. |
Ik vraag me af of zij die alles gekozen hebben ook casu marzu zouden slikken. Smakelijk zou ik zeggen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
:-D |
Citaat:
Ik geef toe dat ik reeds liters wijn en ettelijke borrels marc de vipere (=alcool blanc waarin adder zit) binnen had |
Citaat:
|
Ik eet alles wat ik lust.
Ik lust geen junkfood. |
Ik heb jaren vegetarisch gegeten maar ik ben ermee gestopt sinds ik het beu ben al die vragen te moeten beantwoorden en het gevoel heb dat ik zo'n beetje een dwarsligger of aansteller ben op feestjes of als ik ergens ging eten ofzo.
Uit mezelf zal ik niet snel vlees eten dus, maar in gezelschap doe ik er niet meer moeilijk om ... conformering naar de groepsnorm dus echt vegetariër ben ik niet meer. |
ik lust geen schorsenele, andijvi en witloof
|
Citaat:
Ikzelf hou van vlees maar probeer manieren te zoeken om mijn intake van vlees te verminderen omdat vlees wel heel wat voedingsstoffen biedt maar an sich niet zo erg gezond is. |
lust geen koffie en witloof. Voor de rest ongeveer alles denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be