![]() |
Het zijn trieste tijden voor belgicisten... (unizo)
Na het Warandemanifest, de oproep van Carl Huybrechts, de schandalen van de PS, de positie van de parvenu die claimt kroonprins Filip te zijn, het aankaarten van de faciliteiten door Leterme, vraagt nu ook Unizo om een zelfstandiger Vlaanderen.
In deze tijden om Belgisch unitarisme vragen is nu wel duidelijk anachronistisch. Een status quo lijkt me nog het beste wat er te verdedigen valt voor de belgicisten... |
Wie vandaag unitarist is, is alle voeling met de realiteit kwijt.
|
En dan nog, want iedere stilstaand is een achteruitgang.
|
België krijgt harde klappen... Walen oogsten wat ze gezaaid hebben en dat zullen ze geweten hebben
|
En iedere Nederlandstalige die niks wilt weten van de Vlamingen moet maar emigreren.
Ik heb al lang geaccepteerd dat "Vlaams" het nieuwe modewoord wordt en heb me werk gezocht in holland ;) Kakvolk.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren op de wei in Steenstrate kwamen jullie echter roots weer eens naar boven. Een onvervalste fascistische beweging vol egoïsten, die zelf te dom zijn om te werken. Ik mag ook eens verlagemenen zoals den Yves.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Iets wat van de Vlamingenhater Hans van de Cauter niet kan gezegd worden. Ik heb ook geen van jouw clubgenoten met beschilderde bovenlijven op het oorlogspad gezien op de IJzerwake dit jaar. Je ben dus duidelijk niet goed ingelicht. Alleen al de honderden vrijwilligers die daar belangeloos meewerkten leverden het bewijs dat daar geen egoistische luilakken bezig waren maar hardwerkende Vlamingen die meer voor hun land overhebben dan een zekere advokaat-voorzitter. Ik ken er zo eentje die zijn eigen club plundert om het ene nutteloze proces na het andere te voeren. Die zelfs niet terugschrikt om tsunami-slachtoffers te gebruiken om zijn eigen zakken te vullen. De arme drommel waant zich zelfs een hele meneer waant omdat hij de kruimels mag bijeen vegen die van de tafels van Brugse nep-adelijken vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bied alvast mijn innige deelneming aan, aan alle belgicisten met de verdwijning van België.
|
Binnen 100 jaar hebben jullie je republiekje nog niet. Niemand wil het immers tenzij enkele zonderlingen op dit forum.
|
Citaat:
Veel te voorbarig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be