![]() |
De 9/11 mythen van tafel geveegd
De zoveelste thread over 9/11 en de belachelijke samenzweringstheorieën die de ronde doen. Geen enkele bewering van de believers weerstaat een nuchtere kijk, ze worden één voor één zonder pardon aan diggelen geslagen.
http://www.popularmechanics.com/scie...tml?page=1&c=y Natuurlijk zullen sommigen hier beweren dat Popular Mechanics een marionet van de NWO is. Ik verwacht ook niet dat ze ooit tot hun zinnen zullen komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Popular Mechanics is een product van Hearst Corporation De CEO van Hearst Corporation is Victor F. Ganzi, kleinzoon van William Randolph Hearst. Een paar leuke van Victor F. Ganzi? Citaat:
|
die chef d'equipe van Der Spiegel maakte wel enkele rake opmerkingen. Voor 't overige vond ik die reportage niet veel soeps eerlijk gezegd..Had er wel wat meer van verwacht
|
Citaat:
Citaat:
DETAILS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een erg zwak debunkantwoord. |
Citaat:
Daarom ook dat ik aan de kant sta van de wetenschappers, generaals en analisten, stuk voor stuk experten in hun vak. Dat zijn de mensen die ons vertellen dat 9/11 een inside job was en daar wetenschappelijk bewijs voor hebben. |
Citaat:
In de bron van hierboven staat er ergens iets over de crash op het pentagon: "A crashing jet doesn't punch a cartoon-like outline of itself into a reinforced concrete building" Nu, bij het WTC vlogen die vliegtuigen erbinnen alsof het gebouw van pudding was mét een gat van een paar verdiepingen :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Er heeft dit zeker al iemand gedaan. Of ten minste geprobeert! En als het nog niet uitkwam dan zou ik toch durven aannemen dat het verborgen wordt; maar de vraag dan is natuurlijk door wie? |
Citaat:
|
Citaat:
Het pentagon was wel reinforced concrete en het verschil van impactschade is duidelijk merkbaar. |
Citaat:
|
Gegleden zegt u? :d
Dat doet mij denken aan de mooie onbeschadigde grasmat die te zien was op de Pentagon foto's, vooral die met 'golfers welcome' ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be