![]() |
Het kan soms toch simpel zijn
Dit is misschien héél zwart-wit, en naïef, maar soit.
Er zijn veel werklozen. =feit Er zijn te weinig gevangenen =feit Laat de overheid nieuwe gevangenissen bouwen, die de werklozen moeten bouwen. Gevolg; minder werkloosheid, meer gevangenissen, iedereen tevreden. :) |
Citaat:
|
Neen, maar zij kunnen toch een opleiding volgen?
|
waarom laat men de werklozen niet als ciper werken:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gevangenissen. :oops: |
goed idee
Citaat:
|
Waarom laat men gevangenen niet een gevangenis bouwen?
Als ik lees vandaag dat een stalen deur 7500€ kost, en weet dat er werkhuizen in de gevangenis waar al het materiaal aanwezig is, waarom maken ze zelf geen deuren? Weten ze tenminste eens wat gedaan! |
Citaat:
dan maken ze speciale sloten, waar ze een of ander mechanisme in stoppen dat je het op een of andere manier kan openmaken :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oké oké nog één.:-D Laten we dan de sloten afzonderlijk insteken van een slotenmaker. Maar de deur, de plaat en de vulling en zo verder, kan men toch zelf maken? |
Citaat:
Neen, maar ik vind het wel goed om ze te laten werken, maar dit doen ze toch al in de gevangenissen? zoals de was en de plas en nog allerlei zaakjes. |
Citaat:
En allerlei stupide dingen ook. Maar hoe dan ook; maatwerk zou best ook kunnen en er is toch nog altijd eindcontrole hé. |
Citaat:
|
Citaat:
met dat geld dat ze verdient hebben kunnen ze terug aan de slag in de maatschappij. Ik vind het belangrijk dat ze enigzins zakgeld hebben als ze de gevangenis verlaten. Moesten ze platzak zijn zou de verleiding te groot zijn om terug te gaan stelen en/of andere streken uithalen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be