Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Osama was verliefd op Whitney Houston (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54677)

Uh-Huh 23 augustus 2006 18:15

Osama was verliefd op Whitney Houston

Osama bin Laden was stapelverliefd op Whitney Houston en dol op het naaktblad Playboy vertelt Osamas ex-minnares Kola Boof (37). "Hij vertelde me dat hij verliefd was op haar. Osama vond Houston de knapste vrouw", aldus Boof.

De ex-minnares van bin Laden vertelt meer details over haar seksleven met de terrorist in haar biografie Diary of a Lost Girl. Volgens Boof kon bin Laden maar niet zwijgen over Houston. Hij wilde haar koste wat het kost veroveren, ook al vond hij haar muziek maar niks. "Hij wilde haar ook een groot huis bouwen in Khartoum en haar zijn eigendom maken."

Volgens bin Laden was Houston gehersenspoeld door de Amerikaanse cultuur en had haar man Bobby Brown een slechte invloed op haar, daarom wilde hij Brown vermoorden. Nog volgens Boof was bin Laden ook bezeten van de bladen Playboy en Star, meldt Aftonbladet. (vsv)
Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt1

Ach, wat is de liefde toch zó mooi :-P

Weezer 23 augustus 2006 18:18

dat verzin je toch niet :? :? :? Maar ach, naar verluidt zitten Whitney's echtgenoot z'n handjes ook nogal los, dus wie weet valt ze wel voor hem :lol:

Lex Blanca 23 augustus 2006 18:21

Vindt hij Whitney geen hoer dan?

nubian 23 augustus 2006 18:29

en wat moet whitney dan van osama doen, iedereen doodzingen?

Uh-Huh 23 augustus 2006 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca (Bericht 1887231)
Vindt hij Whitney geen hoer dan?

Als hij Kola Boof geen hoer vond, zou het mij verbazen dat hij Whitney er wel één vindt...

Lex Blanca 23 augustus 2006 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1887250)
Als hij Kola Boof geen hoer vond, zou het mij verbazen dat hij Whitney er wel één vindt...

De verrader.:evil:

Lof der Zotheid 24 augustus 2006 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1887250)

Ge moet er haar autobiografie maar eens op nalezen. Volgens Bin Laden zijn zwarte vrouwen niets beter slavinnen die als bezit moeten worden gehouden om de lusten bot te vieren...

Uh-Huh 24 augustus 2006 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1888913)
Ge moet er haar autobiografie maar eens op nalezen. Volgens Bin Laden zijn zwarte vrouwen niets beter slavinnen die als bezit moeten worden gehouden om de lusten bot te vieren...

Wat is hij toch een "perfecte" moslim. :roll:

Lof der Zotheid 24 augustus 2006 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1888925)
Wat is hij toch een "perfecte" moslim. :roll:

Als dat de perfecte Islam is...:?

PS: Weet gij waar het onderwerp "De kinderkont van Aïsha" naartoe is? Ik vind het namelijk niet meer...

Uh-Huh 24 augustus 2006 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1888983)
Als dat de perfecte Islam is...:?

PS: Weet gij waar het onderwerp "De kinderkont van Aïsha" naartoe is? Ik vind het namelijk niet meer...

Alé, ik dacht dat een cynikus me toch wel zou begrijpen... en nee, dat onderwerp is percies op "mysterieuze" wijze verdwenen.

flyingrhyno 24 augustus 2006 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1888983)
...

De draad "De kinderkont van Aïsha" werd gesloten en verwijderd omwille van het "hoogstaand" niveau en de "relevantie" met P.be.

Lof der Zotheid 24 augustus 2006 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1888994)
Alé, ik dacht dat een cynikus me toch wel zou begrijpen... en nee, dat onderwerp is percies op "mysterieuze" wijze verdwenen.

Ik begreep u wel, hoor, had de verkeerde smilie te pakken, het moest;-) zijn.;-)

Lof der Zotheid 24 augustus 2006 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingrhyno (Bericht 1888998)
De draad "De kinderkont van Aïsha" werd gesloten en verwijderd omwille van het "hoogstaand" niveau en de "relevantie" met P.be.

Spijtig. Sommigen konden er anders goen in discussiëren. Uh-huh en ik waren nochtans met een serieuze discussie bezig.:cry:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be