Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   God straft Laura Lynn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54679)

Max van Dietschland 23 augustus 2006 18:37

God straft Laura Lynn.

Laura Lynn die door haar deelname aan het onverdraagzame 0110 festival, het grootste gedeelte van haar fans bedrogen heeft, is voor een week haar stem kwijt. Tot 14 september mag ze geen optredens meer geven.

Citaat:

<H1 style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 0px; PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 0px; PADDING-TOP: 0px">Laura Lynn moet een week zwijgen
[quote]

Citaat:

Na Natalia heeft nu ook schlagerkoningin Laura Lynn problemen met haar stem. De zangeres kreeg voorlopig een spreekverbod opgelegd en mag tot midden september niet optreden.

Het is een zomer van hoogtes en laagtes voor Laura Lynn. Ze kaapte wat prijzen weg, heeft een succesvolle tournee in Zuid-Afrika achter de rug, maar ze moest de voorbije maanden al meermaals concerten annuleren.

Laura Lynn is op consultatie geweest in het UZ in Gent en daar was de conclusie dat haar stembanden overbelast zijn. De enige remedie is medicatie en rust. De zangeres moet een week zwijgen in alle talen en daarna stilletjes aan weer beginnen praten. Tot en met 14 september mag ze geen optredens geven. (belga)
(bron: Het Laatste Nieuws)
Laura Lynn was voortbestemd om rechts conservatief Vlaanderen een duwtje in de rug te geven, maar ze steunde in de plaats een initiatief van Barman, een extreem progressief en links krapuul. Iemand die zo zijn goddelijke voortbestemming verraadt, tart uiteraard het lot. Het is een duidelijke waarschuwing aan Lynn van Hogerhand dat ze verkeerd bezig is. 8-)

Supervlaming 23 augustus 2006 18:38

Leg God geen lelijke woorden in de mond!

Weezer 23 augustus 2006 18:45

ik vond de link tussen Bin Laden en Whitney Houston al bizar, maar het wordt hier met de minuut gekker op het forum...

Proletariër 23 augustus 2006 18:49

da is dus een belediging voor de gelovige mens he, beweren dat God fasco's zou steunen.

Lex Blanca 23 augustus 2006 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1887266)

Laura Lynn was voortbestemd om rechts conservatief Vlaanderen een duwtje in de rug te geven,

Amai,als ze bij de rechtsen en de conservatieven dat kalf al aanwenden...die zeikerds hebben geen eergevoel zo blijkt nog maar eens.

Max van Dietschland 23 augustus 2006 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 1887312)
da is dus een belediging voor de gelovige mens he, beweren dat God fasco's zou steunen.

God steunt inderdaad de 1 000 000 deftige Vlamingen die geschoffeerd worden als misdadigers en uitgesloten worden uit het politieke en culturele spectrum. Zijn Zoon Jezus Kristus kwam ook altijd op voor de onderdrukten in de samenleving. 8-)

Mitgard 23 augustus 2006 19:13

Heftruck 23 augustus 2006 19:15

[quote=max4westland;1887266]Laura Lynn die door haar deelname aan het onverdraagzame 0110 festival, het grootste gedeelte van haar fans bedrogen heeft, is voor een week haar stem kwijt. Tot 14 september mag ze geen optredens meer geven.

Citaat:

Laura Lynn was voortbestemd om rechts conservatief Vlaanderen een duwtje in de rug te geven, maar ze steunde in de plaats een initiatief van Barman, een extreem progressief en links krapuul. Iemand die zo zijn goddelijke voortbestemming verraadt, tart uiteraard het lot. Het is een duidelijke waarschuwing aan Lynn van Hogerhand dat ze verkeerd bezig is. 8-)
*leest de OP*

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

*kijkt nog eens*

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

BigF 23 augustus 2006 20:12

Citaat:

.... Tot 14 september mag ze geen optredens meer geven.

Ik bid dat het hier over 2050 gaat.

Praetorian 23 augustus 2006 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1887369)

Gezien de loop van de geschiedenis klopt dat embleem niet. Arme Max. God does in fact hates Max. : <

Pietje 23 augustus 2006 20:46

Citaat:

.Tot 14 september mag ze geen optredens meer geven.

Dan zal ze op 0110 goed uitgerust zijn. Niet dat ik op haar muziek zit te wachten, verre van. T'is haar aanwezigheid aldaar dat telt. En ze mag nog "gezien worden" ook. 8-)

Apocalyps 23 augustus 2006 21:26

Weer ne zot die in naam van een opperwezen lult.

Zijne Heerlijkheid 23 augustus 2006 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1887527)
Gezien de loop van de geschiedenis klopt dat embleem niet. Arme Max. God does in fact hates Max. : <

:-)
Ik snapte er niets van. Tot ik doorhad dat er Max stond. En niet Marx.

Praetorian 23 augustus 2006 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid (Bericht 1887716)
:-)
Ik snapte er niets van. Tot ik doorhad dat er Max stond. En niet Marx.

Marx was atheïst, dus hij zal er geen last van hebben gehad.

Zijne Heerlijkheid 23 augustus 2006 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1887723)
Marx was atheïst,...

Vandaar ook mijn verbazing.

PAJOT 24 augustus 2006 07:08

Laura Lynn zal terug zingen vanaf 14 september, d.i. twee weken voor de aanvang van het initiatief 0110

Het is te hopen dat zij het sienjaal zal begrepen hebben en niet zal deelnemen aan de linkse concerten ...

Het is nog niet te laat en ik ben vergevingsgezind

Metal Tom 24 augustus 2006 08:22

Als God een rechtse is, is Satan dan links?

zorlac 24 augustus 2006 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom (Bericht 1888399)
Als God een rechtse is, is Satan dan links?

euhm...Ja!!

iig is ie méér links dan rechts:twisted: (momenteel in België toch....)

Patriot! 24 augustus 2006 16:39

[quote=max4westland;1887266]Laura Lynn die door haar deelname aan het onverdraagzame 0110 festival, het grootste gedeelte van haar fans bedrogen heeft, is voor een week haar stem kwijt. Tot 14 september mag ze geen optredens meer geven.

Citaat:

8OStaat dat er nu echt? Zijn er echt mensen die zo denken? 8O8O

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

dejohan 24 augustus 2006 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1887319)
God steunt inderdaad de 1 000 000 deftige Vlamingen die geschoffeerd worden als misdadigers en uitgesloten worden uit het politieke en culturele spectrum. Zijn Zoon Jezus Kristus kwam ook altijd op voor de onderdrukten in de samenleving. 8-)

Ja en toen de nazi's verloren was God toevallig efkes ni aan het zien zeker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be