![]() |
bom blijkt penispomp
![]() Een 'vreemd' object in de tas van een reiziger heeft op het vliegveld van Chicago tot consternatie geleid. Mompelen Bij een controle dacht de beveiliging een bom te zien. Het bleek een 'penispomp'. Toen de beambte vroeg wat voor apparaat het was, mompelde de man iets in de trant van 'bomb', doelend op de pomp. Hij werd daarop direct opgepakt, voor de ogen van z'n moeder en 2 kinderen. Normaal Hij verklaarde later de pomp voor z'n moeder verborgen te willen houden en dat hij daarom zo mompelde. Hij zei het normaal te vinden zo'n ding mee te nemen op reis: "Half Amerika heeft ze." Cel De man zit nog steeds vast. De aanklacht 'grove verstoring van de openbare orde' blijft van kracht. Indien schuldig bevonden, hangt de man een straf van een tot drie jaar cel boven het |
schaamte alom daar.
hihi |
ik denk dat hij in de cel zijn penispomp niet nodig zal hebben;-)
|
WTF is een penispomp? Waarvoor gebruikt men dat? :?
|
komaaaan Zeno:-D
ik w�*l daar zelfs niet te lang over nadenken!ç |
Ik krijg spontaan een beeld van "Austin Powers" voor me... :mrgreen:
|
bedoelt u de "swedish..."
|
allez hop, weer een vunzig woord bijgeleerd :roll:
|
Hoe kan je een penispomp nu verwarren met een bom? Het zou schandalig zijn mocht de man schuldig bevonden worden..
Het oppompen van de penis door de buis vacuum te zuigen blijkt wel erg populair te zijn in Amerika.. :P |
hmmm...wat zou het meest genant zijn?betrapt worden met een penispomp of betrapt worden met een opblaasbaarpop die Betsy noemt?
|
Penispompen zijn het werk van SATAN!!
|
Citaat:
|
Naar mijn mening is een penispomp niet erger dan een vibrator.
|
3jaar daarvoor ...
belachelijk... |
Ja,, voor een fout van de luchthaven. Eigenlijk zou hij een schadevergoeding moeten eisen..
|
Ik vrees dat hem vaseline gaat mogen aankopen voor zijn rectum....
|
Citaat:
|
Voila. Ik zou me echt niet zomaar laten doen!
|
Citaat:
|
Maar waarvoor dient dat nu eigenlijk?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be