Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   water overlast (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54740)

bk232214 25 augustus 2006 18:59

water overlast

600 soldaten naar Libanon maan Oost-vlaanderen is dat niet nodig die moeten daar maar mee leren leven .En daarbij dat brengt niet op als ik opnieuw een baan moet gaan zoeken na de verkiezing in het vooruit zicht .He mijnheer de eerste minister

PAJOT 25 augustus 2006 19:03

maar voor de tsunami in Azië, het geld dat doorgestort werd aan terroristen, kon de solidariteit niet rap genoeg zijn

hypocrieten :evil:

Metternich 25 augustus 2006 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1891835)
600 soldaten naar Libanon maan Oost-vlaanderen is dat niet nodig die moeten daar maar mee leren leven .En daarbij dat brengt niet op als ik opnieuw een baan moet gaan zoeken na de verkiezing in het vooruit zicht .He mijnheer de eerste minister

Belachelijkaard, ga nog wat appelen met peren vergelijken.

Libanon -> Oost-Vlaanderen -> Werkloosheid -> Verkiezingen. Een IQ waar je naar moet graven i.p.v. meten of gewoon van kwade wil?

eno2 26 augustus 2006 10:00

Citaat:

Ik zie dat je je posting aanpaste omdat 'de titel niet goed was'.
De posting zelf is ook niet goed...

PAJOT 26 augustus 2006 10:11

misschien is het iets cryptisch ...

eno2 26 augustus 2006 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1892671)
misschien is het iets cryptisch ...

Laat ons hopen...

PAJOT 26 augustus 2006 10:33

Citaat:

Laat ons hopen...
laat ons een poging wagen ;-)

Citaat:

600 soldaten naar Libanon maan Oost-vlaanderen is dat niet nodig
natuurlijk niet, die kunnen zich zelf uit de slag trekken

Citaat:

die moeten daar maar mee leren leven
met al hun ellende, het water

Citaat:

En daarbij dat brengt niet op als ik opnieuw een baan moet gaan zoeken
nogal moeilijk als er overal water staat en voor dat men het weet belandt men in een gracht

Citaat:

na de verkiezing in het vooruit zicht .
ja die borden hangen schoon hoog en droog aan de gevels van de ondergelopen huizen

Citaat:

He mijnheer de eerste minister
zou beter eens aan de huizen denken waarop zijn tronie prijkt

Griffin 26 augustus 2006 10:35

Citaat:

Ik vrees dat jij eerst een herscholing AN nodig hebt voor je aan werk raakt.
En wat ga jij met ontmijners in Oost-Vlaanderen doen, hé?

bk232214 26 augustus 2006 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1892193)
Belachelijkaard, ga nog wat appelen met peren vergelijken.

Libanon -> Oost-Vlaanderen -> Werkloosheid -> Verkiezingen. Een IQ waar je naar moet graven i.p.v. meten of gewoon van kwade wil?

Als die nu eens verrekken in libanon, als zij nu eens eerst zorgen onze mensen dat toch normaal zeker of niet he prul

Jantje 26 augustus 2006 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1892788)
Als die nu eens verrekken in libanon, als zij nu eens eerst zorgen onze mensen dat toch normaal zeker of niet he prul

Wel de mensen die naar Libanon worden gestuurt, daar kan je dus niets mee doen in Oost-Vlaanderen.

Vroeger stond het leger daar voor de pers en met 20 keer zoveel materiaal als de civiele nu. Maar ja, toen had je nog dienstplicht en had men dus de mensen er voor.

Wel jullie vinden dat verplicht ten dienste staan van de bevolking vrijheidsberoving is, dus je mag je vrijheid hebben, maar kom dan ook niet klagen als er niemand is om je uit de stront te halen.

Of het één of het andere, maar beiden samen KAN NIET.

bk232214 26 augustus 2006 11:55

ik heb

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 1892822)
Wel de mensen die naar Libanon worden gestuurt, daar kan je dus niets mee doen in Oost-Vlaanderen.

Vroeger stond het leger daar voor de pers en met 20 keer zoveel materiaal als de civiele nu. Maar ja, toen had je nog dienstplicht en had men dus de mensen er voor.

Wel jullie vinden dat verplicht ten dienste staan van de bevolking vrijheidsberoving is, dus je mag je vrijheid hebben, maar kom dan ook niet klagen als er niemand is om je uit de stront te halen.

Ik heb W.O II meegemaakt en hebben ons zelf uit de stront gehaald. Zodus waar bent u over bezig Als het nu eens zelf oplossen als het goed gaat hoor je niks . En wat haalt het uit opbouwen en terug plat gooien zolang dat hezbollah niet ontwapend is komt er niets van en onze jongens laten vermoorden voor nen drol van janus zedde zot

bk232214 26 augustus 2006 12:02

jantje

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 1892822)

Jantje zag eens pruimen hangen als eiren zo groot snap je het en daar bij stuirt je eigen kinderen naar de hel

Jantje 26 augustus 2006 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1892838)
Ik heb W.O II meegemaakt en hebben ons zelf uit de stront gehaald. Zodus waar bent u over bezig Als het nu eens zelf oplossen als het goed gaat hoor je niks . En wat haalt het uit opbouwen en terug plat gooien zolang dat hezbollah niet ontwapend is komt er niets van en onze jongens laten vermoorden voor nen drol van janus zedde zot

Heb niet geschreven dat wat mijn mening is over de Jongens die naar Libanon gaan. Maar dat men niet moet klagen dat er niemand is om hier de problemen van wateroverlast op te lossen, als de staat zich nergens mee mag bemoeien.
Wel twee grote verschillen, dacht ik. En ik ben wel akkoord dat men ze of zelf hun stront moet laten opkuisen, of onder Westers bewind moet zetten. Maar mensen naar daar sturen en die kiekens hun wapens laten houden en maar laten doen is idd geen oplossing.

De schoofzak 27 augustus 2006 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1892838)

Ik ben niet zeker dat ik je goed snap, maar in ieder geval:
"wij" hebben onszelf op het einde van woII niet uit de stront gehaald, maar wel de Amerikanen, de Canadezen, de Engelsen ... en voor sommige van die landen niet alleen met hun leger, maar ook daarna met zoiets als Marshall-plannen.
Misschien was er in '44 wel een Amerikaan die vond dat ze maar best niet naar Europa zouden gaan en al hun energie en middelen in hun eigen ekonomie zouden steken.

bk232214 27 augustus 2006 10:00

Wie heeft

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 1899559)
Ik ben niet zeker dat ik je goed snap, maar in ieder geval:
"wij" hebben onszelf op het einde van woII niet uit de stront gehaald, maar wel de Amerikanen, de Canadezen, de Engelsen ... en voor sommige van die landen niet alleen met hun leger, maar ook daarna met zoiets als Marshall-plannen.
Misschien was er in '44 wel een Amerikaan die vond dat ze maar best niet naar Europa zouden gaan en al hun energie en middelen in hun eigen ekonomie zouden steken.

in ieder geval heeft duitsland de oorlog gewonnen alles vernieuwd door natuurlijk de amerikanen zodus nu heeft duitsland eindelijk zijn schulden betaald aan wie dat weet ik niet ,niet aan mijn ouders .Maar ik spreek over de kleine man die alles verloren handen door de V1 EN V2 de vliegende bommen bij na 2jaar in de kelder geleeftte hebben en alles was vernielt wij gekregen een tafel en 2stoelen en sliepen op de grond Na 4jaar hard werken hadden wij terug wat meubelen niet gekregen zeker en vast niet Bij ons in de buurt hielpen elkaar wie werkte hielp die niet werkte zo was dat vroeger en als je naar de kerk ging dan kreeg je een brood maar dat was voor een andere rede de verkiezingen waren in aantocht

Jantje 27 augustus 2006 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1899607)
in ieder geval heeft duitsland de oorlog gewonnen alles vernieuwd door natuurlijk de amerikanen zodus nu heeft duitsland eindelijk zijn schulden betaald aan wie dat weet ik niet ,niet aan mijn ouders .Maar ik spreek over de kleine man die alles verloren handen door de V1 EN V2 de vliegende bommen bij na 2jaar in de kelder geleeftte hebben en alles was vernielt wij gekregen een tafel en 2stoelen en sliepen op de grond Na 4jaar hard werken hadden wij terug wat meubelen niet gekregen zeker en vast niet Bij ons in de buurt hielpen elkaar wie werkte hielp die niet werkte zo was dat vroeger en als je naar de kerk ging dan kreeg je een brood maar dat was voor een andere rede de verkiezingen waren in aantocht

bk ,

Ik begrijp best wat je bedoeld, En waarschijnlijk zullen de mensen ginder het ook wel doen zoals onze ouders na '45 hebben gedaan.
Maar ook wij hadden hier dus vreemde legers in ons land toen.
En ook wij hadden iemand nodig toen die hielp met de orde te herstellenen. Er is maar EEN groot verschil, bij ons was de vijand totaal vernietigd en waren het de overwinnaars die deden wat onze jongens nu ginder gaan doen.

bk232214 27 augustus 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 1899623)
bk ,

Ik begrijp best wat je bedoeld, En waarschijnlijk zullen de mensen ginder het ook wel doen zoals onze ouders na '45 hebben gedaan.
En ook wij hadden iemand nodig toen die hielp met de orde te herstellenen. Er is maar EEN groot verschil, bij ons was de vijand totaal vernietigd en waren het de overwinnaars die deden wat onze jongens nu ginder gaan doen.

Ik weet niet waarom wij nog een leger hebben ,om te gaan sneuvelen in een ander land mischien. Vraag het eens aan die famillie van die 10 para's die zij vermoord hebben in de Congo

Jantje 27 augustus 2006 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1899649)
Ik weet niet waarom wij nog een leger hebben ,om te gaan sneuvelen in een ander land mischien. Vraag het eens aan die famillie van die 10 para's die zij vermoord hebben in de Congo

BK,

Daar kan je beter niet over verder gaan, want die zijn opgeofferd.

bk232214 27 augustus 2006 11:04

Legers

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 1899623)
bk ,

Wij spreken niet over de bevrijding ;wij over ons de kleine man die zich zelf uit stront moest halen .Ik geen enkele amerikaan of engelsman de mensen zien helpen wel achter de vrouwen zitten dat wel .Na de oorlog zijn er veel halfbloeden geboren

Den Duisteren Duikboot 27 augustus 2006 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1899607)

Onderschat overigens de politieke en economische belangen die het westen heeft bij vrede en stabiliteit in het Midden-Oosten niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be