Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Survey (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54747)

Pieter Vandoorne 25 augustus 2006 22:21

Survey

Beste forumdeelnemers,

Indien alles goed is verlopen hebben de meesten van jullie een e-mail ontvangen van ons omtrent een survey die wordt georganiseerd door de Universiteit Antwerpen i.s.m. Politics.be

Voor de volledigheid hieronder nogmaals de e-mail.

Citaat:

Aangezien het politics.be forum nu reeds een vijftal jaar bestaat, lijkt ons de tijd rijp om eens wat meer te weten te komen over de mensen die op het forum actief zijn. Misschien bent ook u wel een beetje nieuwsgierig naar de kenmerken van de doorsnee of minder doorsnee forumparticipant? Vandaar dat we het idee hebben opgevat om een online bevraging te houden. Wij hopen op uw massale deelname aan deze bevraging. Om de wetenschappelijke ernst van een en ander te verzekeren, doen we dit in samenwerking met wetenschappers van het departement politieke wetenschappen van de Universiteit Antwerpen (onderzoeker Davy Janssen en professor Peter Thijssen).

U kan deelnemen aan de online survey door de link hieronder te volgen. U dient dan uw persoonlijke code, die u eveneens hieronder vindt, in te geven. Mogen wij er uitdrukkelijk op wijzen dat de verwerking van de gegevens volledig anoniem zal gebeuren. De onderzoekers hebben op geen enkel ogenblik toegang tot email adressen of andere persoonlijke gegevens van het forumpubliek.

De resultaten van de survey zullen in primeur op politics.be verschijnen. De onderzoekers van de Universiteit Antwerpen zullen de resultaten ook toelichten en vragen beantwoorden. Een en ander neemt niet zoveel tijd in beslag: het invullen ervan duurt ongeveer 15 �* 20 minuten. Het succes van de enquête hangt natuurlijk volledig af van uw medewerking. Onder de deelnemers zal een reeks politieke boeken en bioscooptickets verloot worden.

Wij hopen dan ook op uw massale deelname.

Elke stem telt!
Vragen en of opmerkingen kunnen hier terecht waarna ze zo snel mogelijk zullen worden beantwoord.

Alvast bedankt voor jullie bereidwilligheid tot medewerking.

vercetti 25 augustus 2006 22:34

Kan naar mij opnieuw een mail gestuurd worden?
Ik zie juist dat ik een oud e-mail adres gebruikte, wat nu niet meer toegankelijk is.
Mijn e-mail adres is geupdatet.

Supervlaming 25 augustus 2006 22:36

Ik heb alvast nog niets in mijn mailbox gevonden.

Vorenus 25 augustus 2006 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supervlaming (Bericht 1892260)

Idem

Jozef Ostyn 25 augustus 2006 22:56

Ik heb het reeds ingevuld. Behoorlijk wat vragen. En ditmaal zullen de BUBers niet kun klagen dat hun clubje niet werd opgenomen in de lijst!

Nynorsk 25 augustus 2006 22:57

ikke wel.
en ingevuld ook nog.
ik miste wel wat dingen in de survey, maar kom.

Jozef Ostyn 25 augustus 2006 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1892294)
ikke wel.
en ingevuld ook nog.

Inderdaad.

Pieter Vandoorne 25 augustus 2006 23:11

De gebruikers die in de laatste drie maanden hebben geregistreerd moeten inderdaad nog een mail krijgen hierover.
Dit gebeurt zo snel mogelijk. Waarschijnlijk straks al :)

Pieter Vandoorne 25 augustus 2006 23:58

De laatste mailtjes zijn zonet de deur uit gegaan.
Wie per abuis toch geen heeft ontvangen en alsnog wil deelnemen, kan zijn e-mailadres doorgeven middels privébericht zodat ik dit in orde kan brengen.

Den Duisteren Duikboot 26 augustus 2006 00:24

Er stond ergens een vraag in de trant van 'hoeveel uur per week spendeert u op het internet?' Je moest eerst de minuten en dan de uren invullen: [xx] min [xx] uur. Ik ben er maar van uit gegaan dat dat een foutje van de opsteller was...

Den Duisteren Duikboot 26 augustus 2006 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1892294)
ikke wel.
en ingevuld ook nog.

Is misschien interessant om aan te geven wat je dan miste. Jammer dat ze daarvoor geen ruimte hebben gelaten.

lombas 26 augustus 2006 01:20

Ik begreep niet veel van de pointe van die vraagstelling - maar kom. Mijn schaal van links naar rechts heb ik open gelaten en de rest spoel ik met een chardonnay we door. "Geen mening" lijkt me te sieren.

Een warme aanrader, dat wel.

zorlac 26 augustus 2006 04:00

Leuke vraagstelling en onderzoek. (goed ontvangen en reeds ingevuld;-) )

Benieuwd wat de gevolgtrekkingen zullen zijn....

Boadicea 26 augustus 2006 23:37

Heb geen mail gekregen en weet ook niet in hoeverre ik aan die rompslomp zou deelnemen.

Gun 27 augustus 2006 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne (Bericht 1892223)
Beste forumdeelnemers,

Indien alles goed is verlopen hebben de meesten van jullie een e-mail ontvangen van ons omtrent een survey die wordt georganiseerd door de Universiteit Antwerpen i.s.m. Politics.be

Voor de volledigheid hieronder nogmaals de e-mail.

Vragen en of opmerkingen kunnen hier terecht waarna ze zo snel mogelijk zullen worden beantwoord.

Alvast bedankt voor jullie bereidwilligheid tot medewerking.

Ik kan op de start pagina de code ingeven en krijg vervolgens bevestiging om van start te gaan maar arriveer opnieuw op de start pagina, zelfs met "all cookies allowed" (zowel reguliere Mozilla als Firefox versie).

Lof der Zotheid 27 augustus 2006 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supervlaming (Bericht 1892260)

Ik evenmin.

BigF 27 augustus 2006 13:51

Ik heb wel ne mail gehad maar ik twijfel of dat dat de juiste wel is;
"Telenet Klantendag: Met de kids naar Plopsa Indoor Hasselt"

Arnold 27 augustus 2006 14:59

De personen die nog geen mail gekregen hebben en toch willen deelnemen worden vriendelijk verzocht om dit per PB door te geven aan Pieter Vandoorne.

mvg,
Arnold.

Jazeker 27 augustus 2006 15:31

Ontvangen en ingevuld. :cheer:

Knuppel 27 augustus 2006 16:46

Idem

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be