![]() |
Ongelooflijk maar waar
Wekelijks wordt er tegenwoordig een vliegtuig vroegtijdig aan de grond gezet.
In juli heb ik probleemloos heen en terug gevlogen van Austin, Texas naar Brussel met een vervallen, ongeldig Belgisch paspoort. |
Citaat:
a) Een goeie kop b) veel geluk Neen het systeem is zeker niet failproof en daarmee ook dat er wekelijks een vliegtuig aan de grond wordt gezet... |
Het was dan ook ongewild. Mijn paspoort verviel op 10/05/2006. Ik las het op zijn Amerikaans als 5 oktober....maar het was 10 mei. En blijkbaar was ik niet de enige. Pas in Zaventem, voor de terugreis, zag men het probleem. En toch zat ik op het vliegtuig richting NY.
|
Citaat:
|
Citaat:
Longhorn was niet verdacht trouwens met z'n uitstekende horens kon hij er direct uitgepikt worden... |
longhorn ziet er geen moslim uit, neem ik aan. anders was het gegarandeerd wél een probleem geweest
|
Ziet gij eruit als een redneck?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn pas expired in 2005 :/ Het probleem voor mij is dat ik me nooit heb ingeschreven als 'belg in het buitenland'.
Toen ik zoals iedereen per mail een pas aanvroeg hebben ze me naar het dichtsbijzijnde consulaat met een dienst voor paspoorten gestuurd. Er is 1 in Miami dat dat niet doet, dus ze verwachten dat ik me persoonlijk ga aanbieden in Atlanta. F that, mijn driver's license is meer als genoeg tot ik alles gezien heb in de VS, en daar ben ik nog wel een paar jaar mee bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang je geen penispomp meedoet is dat allemaal geen probleem.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54739 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be