![]() |
|
Klaas, je begint een beetje op de zenuwen te werken. Er is een leven buiten LSP-bashen ook hoor. Probeer maar eens!
|
Tiens, ik zie daar enkel een inactief forum waarbij één van de categoriën verwijst naar Internationaal Verzet in Beveren... Het zal wel aan mij liggen ;-)
Klaas, een vraagje: droom jij ook van LSP? Of ben je er enkel overdag mee bezig? |
Ik vraag me af wat Klaas met dat LSP-bashen wilt bereiken.
Potentiele kiezers van de LSP lezen die topics amper, of lachen er eens goed mee, en die de de topics van Klaas serieus nemen, zullen toch nooit op LSP stemmen. |
Citaat:
|
En wij hebben.... :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nuja, Klaas mag hier gerust tienduizenden topics over LSP beginnen. Alle reclame is goede reclame :-) En liever een tegenstander met een laag niveau dan iemand van kaliber... |
Dat laatste is ook wat wij denken als we tegen commies en belgicisten discussieren. Heerlijk gevoel he?
|
Citaat:
|
Citaat:
Trek uw plan met dat onnozel prutspartijtje. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Numarx, wat dacht u van een...
Anti-vivant topic! Die partij is hier namelijk nog ni echt aan bod gekomen. (niet dat ik iets tegen Vivant heb) |
Citaat:
|
Ik wil ook mijn eigen basher!
Ik heb namelijk al gemerkt dat er weinig over/tegen mij wordt geklaagd. Ben ik dan zo'n goed mens? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be