![]() |
Het VB ziet de donderbui in Antwerpen al aankomen...
De laatste prognose geeft aan het VB een lichte voorruitgang met 1% in
Antwerpen. Goed voor misschien 1 zetel meer, waardoor het VB van 20 op 21 (op 55) zetels kan uitkomen. Ondanks het hysterisch gekrakeel van zijn perfide aanhang op dit forum, is dit volgens mij nog altijd geen meerderheid: ik kan rekenen. :) Vlaams Belanglijsttrekker Filip Dewinter is een beetje ontgoocheld: "Dit is geen slechte uitslag, maar niet goed genoeg". Ondanks de inzet van de zware kanonnen in Antwerpen, de coalitielijst met het Vlott van Coveliers, oogt de oogst magerkes. FDW weet nu al met stellige zekerheid dat het VB andermaal op de oppositiebanken verdwijnt voor opnieuw zes jaar. In oktober 2013 kunnen ze het nog eens proberen. Tegen dan kunnen deze racistische oudjes stilaan aan hun pensioen beginnen denken. FDW zal dan al 50 zijn, Annemans 55, Coveliers 65, Alexandra Bloemkool 96, Karel Ditler 124 enz... de klok tikt verder... Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening mee houden." UVRM http://www.aix-scientifics.com/menschrn.htm |
Re: Het VB ziet de donderbui in Antwerpen al aankomen...
"Dreyfus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > De laatste prognose geeft aan het VB een lichte voorruitgang met 1% in > Antwerpen. Goed voor misschien 1 zetel meer, waardoor het VB van 20 op > 21 (op 55) zetels kan uitkomen. Ondanks het hysterisch gekrakeel van > zijn perfide aanhang op dit forum, is dit volgens mij nog altijd geen > meerderheid: ik kan rekenen. :) > > Vlaams Belanglijsttrekker Filip Dewinter is een beetje ontgoocheld: > "Dit is geen slechte uitslag, maar niet goed genoeg". > > Ondanks de inzet van de zware kanonnen in Antwerpen, de coalitielijst > met het Vlott van Coveliers, oogt de oogst magerkes. FDW weet nu al > met stellige zekerheid dat het VB andermaal op de oppositiebanken > verdwijnt voor opnieuw zes jaar. In oktober 2013 kunnen ze het nog > eens proberen. > > Tegen dan kunnen deze racistische oudjes stilaan aan hun pensioen > beginnen denken. FDW zal dan al 50 zijn, Annemans 55, Coveliers 65, > Alexandra Bloemkool 96, Karel Ditler 124 enz... de klok tikt verder... > > > > > Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: > "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele > Verklaring van de Rechten van de Mens. > Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit > Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in > Borgerhout geen rekening mee houden." > > UVRM http://www.aix-scientifics.com/menschrn.htm Wish full thinking Hahahaha |
Dreyfus heeft ons zojuist aangekondigd :
> De laatste prognose geeft aan het VB een lichte voorruitgang met 1% in > Antwerpen. Goed voor misschien 1 zetel meer, waardoor het VB van 20 op > 21 (op 55) zetels kan uitkomen. Ondanks het hysterisch gekrakeel van > zijn perfide aanhang op dit forum, is dit volgens mij nog altijd geen > meerderheid: ik kan rekenen. :) > > Vlaams Belanglijsttrekker Filip Dewinter is een beetje ontgoocheld: > "Dit is geen slechte uitslag, maar niet goed genoeg". > > Ondanks de inzet van de zware kanonnen in Antwerpen, de coalitielijst > met het Vlott van Coveliers, oogt de oogst magerkes. FDW weet nu al > met stellige zekerheid dat het VB andermaal op de oppositiebanken > verdwijnt voor opnieuw zes jaar. In oktober 2013 kunnen ze het nog > eens proberen. > > Tegen dan kunnen deze racistische oudjes stilaan aan hun pensioen > beginnen denken. FDW zal dan al 50 zijn, Annemans 55, Coveliers 65, > Alexandra Bloemkool 96, Karel Ditler 124 enz... de klok tikt verder... > > > > > Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: > "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele > Verklaring van de Rechten van de Mens. > Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit > Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in > Borgerhout geen rekening mee houden." > > UVRM http://www.aix-scientifics.com/menschrn.htm Dreyfus ziet weer alles door zijn roze-rode bril. |
Dreyfus <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > De laatste prognose geeft aan het VB een lichte voorruitgang met 1% in > Antwerpen. Goed voor misschien 1 zetel meer, waardoor het VB van 20 op > 21 (op 55) zetels kan uitkomen. Ondanks het hysterisch gekrakeel van > zijn perfide aanhang op dit forum, is dit volgens mij nog altijd geen > meerderheid: ik kan rekenen. :) > > Vlaams Belanglijsttrekker Filip Dewinter is een beetje ontgoocheld: > "Dit is geen slechte uitslag, maar niet goed genoeg". > > Ondanks de inzet van de zware kanonnen in Antwerpen, de coalitielijst > met het Vlott van Coveliers, oogt de oogst magerkes. FDW weet nu al > met stellige zekerheid dat het VB andermaal op de oppositiebanken > verdwijnt voor opnieuw zes jaar. In oktober 2013 kunnen ze het nog > eens proberen. > > Tegen dan kunnen deze racistische oudjes stilaan aan hun pensioen > beginnen denken. FDW zal dan al 50 zijn, Annemans 55, Coveliers 65, > Alexandra Bloemkool 96, Karel Ditler 124 enz... de klok tikt verder... > > > > > Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: > "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele > Verklaring van de Rechten van de Mens. > Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit > Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in > Borgerhout geen rekening mee houden." > > UVRM http://www.aix-scientifics.com/menschrn.htm in uw glazen bol gekeken ? WT |
"Dreyfus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > De laatste prognose geeft aan het VB een lichte voorruitgang met 1% in > Antwerpen. Goed voor misschien 1 zetel meer, waardoor het VB van 20 op > 21 (op 55) zetels kan uitkomen. Ondanks het hysterisch gekrakeel van > zijn perfide aanhang op dit forum, is dit volgens mij nog altijd geen > meerderheid: ik kan rekenen. :) > > Vlaams Belanglijsttrekker Filip Dewinter is een beetje ontgoocheld: > "Dit is geen slechte uitslag, maar niet goed genoeg". > > Ondanks de inzet van de zware kanonnen in Antwerpen, de coalitielijst > met het Vlott van Coveliers, oogt de oogst magerkes. FDW weet nu al > met stellige zekerheid dat het VB andermaal op de oppositiebanken > verdwijnt voor opnieuw zes jaar. In oktober 2013 kunnen ze het nog > eens proberen. > > Tegen dan kunnen deze racistische oudjes stilaan aan hun pensioen > beginnen denken. FDW zal dan al 50 zijn, Annemans 55, Coveliers 65, > Alexandra Bloemkool 96, Karel Ditler 124 enz... de klok tikt verder... > ... Uw obsessie met het VB lijkt ongezonde proporties aan te nemen. Ga eens buiten of zo, snuif de lucht op, neem eens de bus... |
"Dreyfus" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > Ondanks de inzet van de zware kanonnen in Antwerpen, de coalitielijst > met het Vlott van Coveliers, oogt de oogst magerkes. FDW weet nu al > met stellige zekerheid dat het VB andermaal op de oppositiebanken > verdwijnt voor opnieuw zes jaar. In oktober 2013 kunnen ze het nog > eens proberen. > > Tegen dan kunnen deze racistische oudjes stilaan aan hun pensioen > beginnen denken. FDW zal dan al 50 zijn, Annemans 55, Coveliers 65, Als FDW even ambitieus is als Le Pen kan hij nog minstens 5 verkiezingen mee. Echte politici gaan trouwens niet op pensioen. Die 'vinden' meestal na hun politieke carriƩre nog een toffe job. Zoals de kapitalisten Stevaert en De Batselier. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be