Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe zou jou ideale muziekfestival eruit zien? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5514)

dejohan 3 september 2003 10:36

Dode muzikanten, gesplitte bands of andere onmogelijke combinaties mogen ook meedoen. Denk ook even na over de omstandigheden (waar, wanneer, met wie?)
Mijn voorlopige line-up :

The Kinks
The Doors
Nirvana
Dead Kennedys
The Police
The Jimi Hendrix Experience
U2 vlak na the Joshua tree
The Pixies
The Who

Dit op het strand in San Francisco in de zomer van 1968, terwijl ik met drie surfbabes een dikke toeter lig te smoren in een drijvend rubberbootje.

Op een zijppodium Miles Davis, Robert Johnson, Billie Holliday, Howlin Wolf, de jonge Bob Dylan, de jonge Dick Dale, de jonge PJ Harvey,...

Klaas 3 september 2003 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Dode muzikanten, gesplitte bands of andere onmogelijke combinaties mogen ook meedoen. Denk ook even na over de omstandigheden (waar, wanneer, met wie?)

The Kinks
The Doors
Nirvana
Dead Kennedys
The Police
The Pixies
The Who

Dit op het strand in San Francisco in de zomer van 1968, terwijl ik met drie surfbabes een dikke toeter lig te smoren in een drijvend rubberbootje.

Op een zijppodium Miles Davis, Robert Johnson, Billie Holliday, Howlin Wolf, de jonge Bob Dylan, de jonge Dick Dale, de jonge PJ Harvey,...

Allemaal goed ... als er maar geen softdrugs wordt gebruikt!

Antoon 3 september 2003 10:58

Mijn muziek festival :

Aangebrande Phönix 3 september 2003 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Mijn muziek festival :

Past mooi bij je avatar.

DaBlacky 3 september 2003 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Citaat:

The Kinks
The Doors
Nirvana
Dead Kennedys
The Police
The Pixies
The Who

Laat me raden: je zuipt je liever een betonblok in je kloten met hard-drugs (alcohol).

Antoon 3 september 2003 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Mijn muziek festival :

Past mooi bij je avatar.

Inderdaad : Zingend en fluitend door het leven, dank zij Bush en Cheney. :wink:

dejohan 3 september 2003 11:34

Can you guys give it a rest for a minute please?

Aangebrande Phönix 3 september 2003 11:36

Citaat:

Och, zolang het met de glimlach is.

Antoon 3 september 2003 11:43

Citaat:

Voor mij is het goed.

Wat vond je trouwens van mijn muziek festival?

dejohan 3 september 2003 15:21

Beestig goed!

numarx 3 september 2003 15:28

Gooi The Smiths en Eels erbij en ik kom naar het jouwe, johan!

Pelgrim 3 september 2003 15:37

Bob marley misschien, Pink Floyd wil ik eigenlijk ook ooit eens live zien.

dejohan 3 september 2003 15:50

Ok, Smits, Eels, Pink Floyd en Bob Marley komen ook, en ik gooi Radiohead van vlak na OK Computer er nog bij.

Pelgrim 3 september 2003 15:54

Da ga een legendarisch festival worden, waar over 1000 jaar nog gesproken van zal worden.

De Rolling Stones en de Beatles mogen van mij ook wel een paar van hun betere liekes komen zingen.

Maar euh, aub ni van die platte r&b en dance muziek astemblief...

dejohan 3 september 2003 16:05

Ik wou ze vermijden (Beatles en Stones), kwestie van de bakvissen weg te houden, maar allez, omdat ge het zo vriendelijk vraagt. En alleen hun beste nummers, anders zijn we in 1975 nog bezig :-).

En, speciaal om kleinzielige Klaas te pesten bestel ik 3 camions met alle mogelijk drugs die er bestaan, vrij te gebruiken voor iedereen die eens wil proberen.

Jullie mogen mee groepen kiezen, maar ik deel mijn rubberbootje en bijpassende surfbabes met niemand ;-)

numarx 3 september 2003 16:07

Jeff Buckley! Bijna vergeten...

Klaas 3 september 2003 16:09

Citaat:

Citaat:

Citaat:

The Kinks
The Doors
Nirvana
Dead Kennedys
The Police
The Pixies
The Who

Das toch een grapje mag ik hopen?

Toch niet! Ik ga regelmatig naar een festival en het stoort me werkelijk, die jointgeuren. Bah!

numarx 3 september 2003 16:21

En de geur van bier en sigaretten? Allemaal okee? Ruikt nochtans viezer.

dejohan 3 september 2003 16:24

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

The Kinks
The Doors
Nirvana
Dead Kennedys
The Police
The Pixies
The Who

Das toch een grapje mag ik hopen?

Toch niet! Ik ga regelmatig naar een festival en het stoort me werkelijk, die jointgeuren. Bah!

Liever jointgeuren dan een mix van ranzig bier, kost, junkfood, zeik en modder. Liever een paar stonede sufkoppen dan een hoop zatte lawaai- en ruziemakers.

Maar ik ben goedgezind, dus ik ga deze keer wat tolereren: op mijn festival zijn weed en XTC toegelaten, sterker nog: ze worden gratis uitgedeeld.

Jeff Buckley mag een zijpodium doen (hij is goed maar niet zo goed als de groten op het hoofdpodium vind ik).

TomB 3 september 2003 18:20

Lou Reed en Neil Young moeten er ook nog bij. Het zal een lang festival moeten worden.

En als het live is mag je zeker Iggy Pop en the Ramones niet vergeten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be