Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abou Jah Jah bolt het voorgoed af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=55209)

Jazeker 26 augustus 2006 17:55

Abou Jah Jah bolt het voorgoed af

Citaat:

Abou Jahjah verhuist begin 2007 naar Libanon

Dyab Abou Jahjah.

BRUSSEL - Dyab Abou Jahjah, voorzitter van de Arabisch Europese Liga (AEL), verhuist in januari 2007 definitief naar Libanon. Hij keerde net terug uit zijn geboorteland.

,,Dit is een voorlopige terugkeer in België. Ik moet hier zijn om de overgang binnen de AEL te garanderen en om aanwezig te zijn op de rechtszaak tegen de AEL dit najaar'', zegt hij in Gazet van Antwerpen.

Over zijn activiteiten in Libanon, afgelopen maand tijdens het conflict met Israël, wil hij weinig kwijt.

Maar hij neemt het AEL niet mee.

Misschien is het maar een verkiezingsbelofte

Firestone 26 augustus 2006 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1898940)
Misschien is het maar een verkiezingsbelofte

:lol:

Uh-Huh 26 augustus 2006 18:06

Vaarwel mijn held; het ga je goed. :-P

Jozef Ostyn 26 augustus 2006 23:15

Dat hij maar zo snel mogelijk vertrekt en wegblijft. Hopelijk slaagt men er ondertussen alsnog in om hem zijn Belgisch staatsburgerschap te ontnemen.

carlgustaaf 26 augustus 2006 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1898965)
Vaarwel mijn held; het ga je goed. :-P

de wind vanachter, Awoe jahjah, amuseert u in Libanon. Niemand zal je hier missen, enkele dwazen uitgezonderd...
Maar eigenlijk geloof ik er niet veel van.Moest het toch waar zijn, is het te hopen dat de leden van zijn bende zijn voorbeeld volgen...

Boadicea 26 augustus 2006 23:21

Eerst zien en dan geloven, maar in ieder geval is dit goed nieuws, als het waar is.

Breda 26 augustus 2006 23:47

zal me zakdoek alvast pakken en hem hartelijk uit zwaaien op Zavetem of Schiphol ....waar hij ook de vliegtuig pakt

spandoek meenemen met de volgende tekst : Het Gaat je goed in Hezbollahstan ;-)

Jantje 26 augustus 2006 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 1899358)
zal me zakdoek alvast pakken en hem hartelijk uit zwaaien op Zavetem of Schiphol ....waar hij ook de vliegtuig pakt

spandoek meenemen met de volgende tekst : Het Gaat je goed in Hezbollahstan ;-)

Hopelijk voor hem, hebben zijn vrienden het dan niet juist op zijn vliegtuig gemunt.

Of hij kan ginder ook niet veel meer doen.

ilfalco 27 augustus 2006 00:11

Ik zeg maar één ding ... Woord Houden!

Metternich 27 augustus 2006 00:20

Als hij trouwens het bewijs wilt dat de Vlaming niet racistisch is, is dit hét moment.

Beste Abouh, ga van deur tot deur en zeg dat je geld nodig hebt voor je vliegticket enkele reis naar Beiroet. Ik ben zeker dat je heel het vliegtuig kunt afhuren met deze inzamelactie :lol:

vercetti 27 augustus 2006 00:27

:cheer:

Wie houdt er een afscheidsfeestje of wie gaat hem uitzwaaien op de luchthaven?

zorlac 27 augustus 2006 00:39

Vraagje bij dit alles:

Abou Jahjah genoot een werkloosheidsvergoeding in België. Gaat hij deze nog krijgen als ie in Libannon woont?

Want ik hoor hier-en-daar geruchten dat er -na afschaffing vd stempelcontrole- wel meer genaturaliseerde 'belgen' terug in hun land van herkomst zitten, maar toch nog uitkeringen krijgen:evil: (gestort op belgische rek.nummers en vervolgens doorgesluisd)

Zou hij dit ook kunnen 'regelen'?

Zack 27 augustus 2006 00:51

Opgeruimd staat netjes :-D

Jazeker 27 augustus 2006 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1899408)
Vraagje bij dit alles:

Abou Jahjah genoot een werkloosheidsvergoeding in België. Gaat hij deze nog krijgen als ie in Libannon woont?

Want ik hoor hier-en-daar geruchten dat er -na afschaffing vd stempelcontrole- wel meer genaturaliseerde 'belgen' terug in hun land van herkomst zitten, maar toch nog uitkeringen krijgen:evil: (gestort op belgische rek.nummers en vervolgens doorgesluisd)

De VLD kennende regelen ze het wel met hem dat hij de belgische nationaliteit blijft behouden en een uitkering blijft krijgen van de orde die hem in Libanon een rijke mens maakt. De VLD ging toch het VB bevechten... Dyab buitenkrijgen is een goede stap voor hen.

Savatage 27 augustus 2006 02:03

Good riddance :-D

Supe®Staaf 27 augustus 2006 05:11

Jammer.
De goeie vertrekken.

stab 27 augustus 2006 06:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1899530)
Jammer.
De goeie vertrekken.

Mss wel.
Ne goeie propagandist voor het Belang minder.8-)

guerin 27 augustus 2006 06:26

Zo,de VB'ers zijn opeens voor vrije verkeer van individueen...éénrichtingsverkeer wisselwaar...8-)

De schoofzak 27 augustus 2006 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1899408)
Vraagje bij dit alles:

Hier weer ene die graag vuurke stookt door te zeggen dat hij hier-en-daar geruchten hoort.
Mijn vrouw is werkloze en ouder dan 50 jaar. Er gaat geen maand voorbij of haar "trajekt-begeleider" belt haar en doet haar komen naar de werkwinkel om de een of de andere jobaanbieding te bespreken en aan te prijzen ....

Dat, mijn beste geruchten-aanbidder, zijn geen geruchten maar realiteit in mijn gezin.

Maar ik wil best eens weten of dit ook zo gebeurt beneden onze toekomstige Zuiderse staatsgrens.
Jaja, die honderd keer beter Nederlands praat dan heel de bende van Laeken, zou in dat geval wel eens de pech kunnen hebben in Vlaanderen zijn toevlucht gezocht te hebben.

Nog iets: is het geen misdrijf om als Vlaming te gaan dienen in een vreemd leger als huurling? Welke mooie vriend van Schramme en konsoorten herinnert zich daar iets van? (stilte op de banken van het Vlaams (on)Belang)

kelt 27 augustus 2006 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 1899363)
Hopelijk voor hem, hebben zijn vrienden het dan niet juist op zijn vliegtuig gemunt.

Of hij kan ginder ook niet veel meer doen.

:oops:

Een dergelijk fenomeen mag de bevolking van Libanon inderdaad niet onthouden worden.
Naar wie moeten we mailen om dergelijke "accidents de parcours" te voorkomen?

:mrgreen:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be