![]() |
Abou Jah Jah bolt het voorgoed af
Citaat:
![]() Maar hij neemt het AEL niet mee. ![]() Misschien is het maar een verkiezingsbelofte ![]() |
Citaat:
|
Vaarwel mijn held; het ga je goed. :-P
|
Dat hij maar zo snel mogelijk vertrekt en wegblijft. Hopelijk slaagt men er ondertussen alsnog in om hem zijn Belgisch staatsburgerschap te ontnemen.
|
Citaat:
Maar eigenlijk geloof ik er niet veel van.Moest het toch waar zijn, is het te hopen dat de leden van zijn bende zijn voorbeeld volgen... |
Eerst zien en dan geloven, maar in ieder geval is dit goed nieuws, als het waar is.
|
zal me zakdoek alvast pakken en hem hartelijk uit zwaaien op Zavetem of Schiphol ....waar hij ook de vliegtuig pakt
spandoek meenemen met de volgende tekst : Het Gaat je goed in Hezbollahstan ;-) |
Citaat:
Of hij kan ginder ook niet veel meer doen. |
Ik zeg maar één ding ... Woord Houden!
|
Als hij trouwens het bewijs wilt dat de Vlaming niet racistisch is, is dit hét moment.
Beste Abouh, ga van deur tot deur en zeg dat je geld nodig hebt voor je vliegticket enkele reis naar Beiroet. Ik ben zeker dat je heel het vliegtuig kunt afhuren met deze inzamelactie :lol: |
:cheer:
Wie houdt er een afscheidsfeestje of wie gaat hem uitzwaaien op de luchthaven? |
Vraagje bij dit alles:
Abou Jahjah genoot een werkloosheidsvergoeding in België. Gaat hij deze nog krijgen als ie in Libannon woont? Want ik hoor hier-en-daar geruchten dat er -na afschaffing vd stempelcontrole- wel meer genaturaliseerde 'belgen' terug in hun land van herkomst zitten, maar toch nog uitkeringen krijgen:evil: (gestort op belgische rek.nummers en vervolgens doorgesluisd) Zou hij dit ook kunnen 'regelen'? |
Opgeruimd staat netjes :-D
|
Citaat:
|
Good riddance :-D
|
Jammer.
De goeie vertrekken. |
Citaat:
Ne goeie propagandist voor het Belang minder.8-) |
Zo,de VB'ers zijn opeens voor vrije verkeer van individueen...éénrichtingsverkeer wisselwaar...8-)
|
Citaat:
Mijn vrouw is werkloze en ouder dan 50 jaar. Er gaat geen maand voorbij of haar "trajekt-begeleider" belt haar en doet haar komen naar de werkwinkel om de een of de andere jobaanbieding te bespreken en aan te prijzen .... Dat, mijn beste geruchten-aanbidder, zijn geen geruchten maar realiteit in mijn gezin. Maar ik wil best eens weten of dit ook zo gebeurt beneden onze toekomstige Zuiderse staatsgrens. Jaja, die honderd keer beter Nederlands praat dan heel de bende van Laeken, zou in dat geval wel eens de pech kunnen hebben in Vlaanderen zijn toevlucht gezocht te hebben. Nog iets: is het geen misdrijf om als Vlaming te gaan dienen in een vreemd leger als huurling? Welke mooie vriend van Schramme en konsoorten herinnert zich daar iets van? (stilte op de banken van het Vlaams (on)Belang) |
Citaat:
Een dergelijk fenomeen mag de bevolking van Libanon inderdaad niet onthouden worden. Naar wie moeten we mailen om dergelijke "accidents de parcours" te voorkomen? :mrgreen: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be