![]() |
Net toevallig op TV iets opgevangen over een of andere miss verkiezing.
vraag aan miss in spe: V:Op welke dag valt volgend jaar Paasmaandag? A:Dinsdag? V:Wat is een cordon sanitaire A:da weetekik nie zenne. Frans praten ze met moeite (verschillende kandidates, zoniet de meeste) En wat nu? is DAT het gemiddeld Vlaams meisje? :oops: |
Het gemiddeld 'Belgisch' meisje kan ik me zo voorstellen.
Meisjes die zich 'Vlaams' durven noemen hebben geen kans op een miss België verkiezing. |
Citaat:
Toch niet hoor. Op en top Vlaams. Kom jij ooit nog buiten? Citaat:
Aarg, iel aarg... |
Om terug on topic te komen:
In de Ché: Lies Van Der Linden, kandidate Studente van het Jaar verkiezing en verdomd sexy. Kwisvraag: Wie is de nieuwe voorzitter van de CD&V? Van Der Linden: Is het die met zijn kookboeken? Bert Anciaux? Nee, Patrick Janssens! |
Citaat:
|
Ik vind die Missverkiezing eigenlijk 1 grote vleeskeuring. De meisjes worden een beetje op inhoud getest, maar uiteindelijk is de vorm en het uitzich veel belangrijker voor de jury.
|
Citaat:
En dan naar mama, papa, en broer: "Ze vroegen iets over het con.... het con..... het con.... pfff.... het condor sanitair" En mama, papa, en broer: :?: :?: :?: :?: 'Ik zal mijn frans moeten bijschaven' :D :D :D :D Ze was bovendien nog niet echt kanp ook.... |
gelukkig kunnen ze na de verkiezingen terecht in het VB :lol:
|
Wat knuppel zegt is volgens mij zo stom nog niet.
Afgezien van Bracke's plotse openbaring van zijn heel nederlandse visie in de Humo enkele maanden geleden, schijnen Vlaamsdenkenden gewoon uit alle media geweerd te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Humo had Bracke nochtans gezegd dat hij eigenlijk een groot Nederland verkiest.
Ik was eigenlijk ook stomverbaasd toen ik dat las. Terug naar het Grootoosten der Nederlanden of zoiets? Misschien deel van een vrijmetselaarscomplot... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ooit eens een boek gelezen over de Belgische vrijmetselarij.
In elk land is er altijd één nationale Grootloge. in België zijn er drie: de kleinste is de door de Engelse loge officiëel erkende, de twee grotere (het Grootoosten en de Reguliere Loge of zoiets) niet. Ze beschouwen elkaar als afvalligen. Typisch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
freya niet die zit bij la droite humaine. (een soort afgelengde loge, maw ze mochten niet binnen in het groot oosten) derest zit bij het groot oosten (gans de top van de VLD) |
dus mensen hun vrt verkiezingsshows zijn zeer objectief gebracht.
Er waren een paar die het spelletje niet meespeelde en ze hebben hem op een lijst geplaatst (Sterx). Nog ne anderen waren Zinzen en M. Dewilde, die hebben ze vriendelijk verzocht pensioen te nemen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be