Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Miss (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5526)

Paulus de Boskabouter 3 september 2003 20:50

Net toevallig op TV iets opgevangen over een of andere miss verkiezing.

vraag aan miss in spe:

V:Op welke dag valt volgend jaar Paasmaandag?
A:Dinsdag?
V:Wat is een cordon sanitaire
A:da weetekik nie zenne.

Frans praten ze met moeite (verschillende kandidates, zoniet de meeste)

En wat nu? is DAT het gemiddeld Vlaams meisje?
:oops:

Knuppel 3 september 2003 21:06

Het gemiddeld 'Belgisch' meisje kan ik me zo voorstellen.

Meisjes die zich 'Vlaams' durven noemen hebben geen kans op een miss België verkiezing.

Paulus de Boskabouter 3 september 2003 21:40

Citaat:

Ah, nu zijn het Belgische meisjes...
Toch niet hoor. Op en top Vlaams.
Kom jij ooit nog buiten?
Citaat:

Meisjes die zich 'Vlaams' durven noemen hebben geen kans op een miss België verkiezing.
Wat heeft DAT er weer mee te maken?
Aarg, iel aarg...

dejohan 3 september 2003 22:24

Om terug on topic te komen:
In de Ché: Lies Van Der Linden, kandidate Studente van het Jaar verkiezing en verdomd sexy.
Kwisvraag: Wie is de nieuwe voorzitter van de CD&V?
Van Der Linden: Is het die met zijn kookboeken? Bert Anciaux? Nee, Patrick Janssens!

TomB 4 september 2003 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Goh, dan hebben al die Waalse speakerinnen bij de VTM toch goed Nederlands geleerd he. Dat zouden die Vlomse ni doen zelle.

Vlaamse Leeuw 4 september 2003 07:27

Ik vind die Missverkiezing eigenlijk 1 grote vleeskeuring. De meisjes worden een beetje op inhoud getest, maar uiteindelijk is de vorm en het uitzich veel belangrijker voor de jury.

Nynorsk 4 september 2003 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
V:Wat is een cordon sanitaire
A:da weetekik nie zenne.

JA, dat was subliem!!! En kwam ze buiten: met die franse vragen over sanitair, dat weet ik niet ze!!

En dan naar mama, papa, en broer: "Ze vroegen iets over het con.... het con..... het con.... pfff.... het condor sanitair"

En mama, papa, en broer: :?: :?: :?: :?:

'Ik zal mijn frans moeten bijschaven'

:D :D :D :D

Ze was bovendien nog niet echt kanp ook....

giserke 4 september 2003 09:49

gelukkig kunnen ze na de verkiezingen terecht in het VB :lol:

Pelgrim 4 september 2003 10:45

Wat knuppel zegt is volgens mij zo stom nog niet.

Afgezien van Bracke's plotse openbaring van zijn heel nederlandse visie in de Humo enkele maanden geleden, schijnen Vlaamsdenkenden gewoon uit alle media geweerd te worden.

giserke 4 september 2003 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

Afgezien van Bracke's plotse openbaring van zijn heel nederlandse visie in de Humo enkele maanden geleden, schijnen Vlaamsdenkenden gewoon uit alle media geweerd te worden.

Ge weet toch dat Bracke en Crabe anti vlaams zijn. vooreerst Bracke is ne vrijmetselaar, dus zijn partijvoorkeur is duidelijk bekent

Antoon 4 september 2003 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
vooreerst Bracke is ne vrijmetselaar, dus zijn partijvoorkeur is duidelijk bekent

En dat is ?

Pelgrim 4 september 2003 11:00

In Humo had Bracke nochtans gezegd dat hij eigenlijk een groot Nederland verkiest.

Ik was eigenlijk ook stomverbaasd toen ik dat las.

Terug naar het Grootoosten der Nederlanden of zoiets? Misschien deel van een vrijmetselaarscomplot...

Vlaamse Leeuw 4 september 2003 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

vooreerst Bracke is ne vrijmetselaar, dus zijn partijvoorkeur is duidelijk bekent

En dat is ?

Ik denk de VLD. Maar verbeter me als ik mis ben.

Tantist 4 september 2003 11:27

Citaat:

In Humo had Bracke nochtans gezegd dat hij eigenlijk een groot Nederland verkiest.

Ik was eigenlijk ook stomverbaasd toen ik dat las.

Terug naar het Grootoosten der Nederlanden of zoiets? Misschien deel van een vrijmetselaarscomplot...

Hij zal in de loge zitten Marnix Van St. Aldegonde ;-)

Pelgrim 4 september 2003 13:46

Ik heb ooit eens een boek gelezen over de Belgische vrijmetselarij.

In elk land is er altijd één nationale Grootloge.

in België zijn er drie: de kleinste is de door de Engelse loge officiëel erkende, de twee grotere (het Grootoosten en de Reguliere Loge of zoiets) niet. Ze beschouwen elkaar als afvalligen.

Typisch...

TomB 4 september 2003 14:55

Citaat:

Denk je dat alle vrijmetselaars op dezelfde partij stemmen misschien?

Aangebrande Phönix 4 september 2003 15:16

Citaat:

Citaat:

Ge weet toch dat Bracke en Crabe anti vlaams zijn. vooreerst Bracke is ne vrijmetselaar, dus zijn partijvoorkeur is duidelijk bekent

Naast Siegfried Bracke zitten Karel De Gucht, Freya Vandenbossche, Antoine Duquesne en André Flahaut bij de Vrijmetselaars.

giserke 4 september 2003 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:

Citaat:

Naast Siegfried Bracke zitten Karel De Gucht, Freya Vandenbossche, Antoine Duquesne en André Flahaut bij de Vrijmetselaars.

klein foutje,

freya niet die zit bij la droite humaine. (een soort afgelengde loge, maw ze mochten niet binnen in het groot oosten)
derest zit bij het groot oosten (gans de top van de VLD)

giserke 4 september 2003 15:25

dus mensen hun vrt verkiezingsshows zijn zeer objectief gebracht.
Er waren een paar die het spelletje niet meespeelde en ze hebben hem op een lijst geplaatst (Sterx). Nog ne anderen waren Zinzen en M. Dewilde, die hebben ze vriendelijk verzocht pensioen te nemen.

giserke 4 september 2003 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Denk je dat alle vrijmetselaars op dezelfde partij stemmen misschien?

neen maar ze spannen wel samen, dat is duidelijk. Het zijn meestal deze die "de mol" spelen in andere partijen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be