Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kosmos gevonden!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5538)

DaBlacky 4 september 2003 11:34

Het Blok heeft gezegd dat Kosmos opgedoekt. Sommige geloven dit niet en denken dat het archief zich in de Senaat bevindt. Ik heb de waarheid ontdekt.

Kosmos is inderdaad niet opgedoekt. Hun hoofdkwartier is gelegen op de Grote Markt van Ieper. Een reisbureau wordt als dekmantel gebruikt!

Zie bijgevoegde foto voor bewijs:

Vlaamse Leeuw 4 september 2003 11:42

En wat is in hemelsnaam Kosmos?

dejohan 4 september 2003 11:47

De inlichtingendienst van het Vlaams Blok. Iets louche dus. Vraag aan Piano voor meer info.

Klaas 4 september 2003 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
De inlichtingendienst van het Vlaams Blok. Iets louche dus. Vraag aan Piano voor meer info.

Ietsdat al jaren niet meer bestaat! Hoe kan het dan louche zijn?

GC 4 september 2003 12:00

Om de overbrenging van de archieven niet al te veel te laten opvallen, zag het Blok zich verplicht om eind augustus in Ieper een feestje te organiseren in de vorm van de IJzerwake 8O

Klaas 4 september 2003 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Om de overbrenging van de archieven niet al te veel te laten opvallen, zag het Blok zich verplicht om eind augustus in Ieper een feestje te organiseren in de vorm van de IJzerwake 8O

IJzerwake in Ieper? Goed bezig Geert! Kosmos bestaat al jaren niet meer. Hoe zit het trouwens met je klacht dat je indiende?

dejohan 4 september 2003 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Citaat:

Ietsdat al jaren niet meer bestaat! Hoe kan het dan louche zijn?

Ok, het WAS louche dan. Miereneuker.

DaBlacky 4 september 2003 12:25

Gelooft ge nu echt dat Kosmos opgedoekt is?

Naïeveling.

GC 4 september 2003 12:36

Citaat:

Citaat:

IJzerwake in Ieper? Goed bezig Geert! Kosmos bestaat al jaren niet meer. Hoe zit het trouwens met je klacht dat je indiende?

Op www.ijzerwake.org las ik: "Met als thema TROUW AAN HET IJZERTESTAMENT zal de IJzerwake dan ook doorgaan op zondag 24 augustus 2003 aan het monument voor de gebroeders Van Raemdonck te Steenstrate te Ieper, deelgemeente Zuidschote."

Met die klacht zit alles snor.

Klaas 4 september 2003 12:39

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Op www.ijzerwake.org las ik: "Met als thema TROUW AAN HET IJZERTESTAMENT zal de IJzerwake dan ook doorgaan op zondag 24 augustus 2003 aan het monument voor de gebroeders Van Raemdonck te Steenstrate te Ieper, deelgemeente Zuidschote."

Met die klacht zit alles snor.

Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Klaas 4 september 2003 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Gelooft ge nu echt dat Kosmos opgedoekt is?

Naïeveling.

Ja ik denk dat!

Kijk er is een klacht neergelegd. Indien de indiener ongelijk krijgt, geloof jij dan dat het opgedoekt is? Indien de indiener gelijk krijgt, zal ik geloven dat het niet opgedoekt is.

Waarom ik op dit moment geloof dat het opgedoekt is, wel de argumenten dat de indiener aanhaalde, sloegen nergens op. Zou zou dhr. Dieudonné voor de VVBM werken en in de een bureel in de senaat zetelen. Ik heb alles eens opgezocht. Dhr. Dieudonné is hoofd van de ledenadministratie op het mùadouplein. Dus niet bij de VVBM en dus niet in de senaat!

dejohan 4 september 2003 12:54

Citaat:

Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Enkele dingen die je kunt neuken:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Aangebrande Phönix 4 september 2003 15:40

Citaat:

Citaat:

Wel zuinig zijn he.

dejohan 4 september 2003 15:56

http://www.kosmos.be/

dejohan 4 september 2003 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:

Citaat:

Wel zuinig zijn he.

Don't worry, als hij doet wat ik zeg hebben we binnenkort nakomelingetjes.

Klaas 4 september 2003 16:27

Citaat:

Eigenlijk geef je met bovenstaande verwijzing toe dat kosmos waarop Geert doelt niet bestaat!

dejohan 4 september 2003 16:48

Citaat:

Citaat:

Eigenlijk geef je met bovenstaande verwijzing toe dat kosmos waarop Geert doelt niet bestaat!

Ik heb geen idee of ze bestaan of niet, en het interesseert mij eigenlijk niet, maar ik vind dat je toch rare redeneringen kunt produceren:

-Een deelgemeente van Ieper ligt niet in Ieper.
-Kosmos is niet louche want ze bestaan niet meer.
-Omdat Kosmos niet te vinden is op www.kosmos.be bestaan ze niet.

:D

Klaas 4 september 2003 16:52

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Ik heb geen idee of ze bestaan of niet, en het interesseert mij eigenlijk niet, maar ik vind dat je toch rare redeneringen kunt produceren:

-Een deelgemeente van Ieper ligt niet in Ieper.
-Kosmos is niet louche want ze bestaan niet meer.
-Omdat Kosmos niet te vinden is op www.kosmos.be bestaan ze niet.

:D

Je wet heel goeddat die foto een hotel is dat Kosmos noemt. Als je bij ons in het dorp zegt dat je van Meise bent en je woont eigenlijk in Meuzegem (deelgemeente) dan is het dikke ambras! Dus schrijf dan Steenstraete ipv Ieper. En ik heb dat er niet bijgehaald, maar je vriend GEERT! Waarom geef jij die verwijzing als bewijs dat kosmos zou bestaan?

dejohan 4 september 2003 17:28

Citaat:

Je weet heel goeddat die foto een hotel is dat Kosmos noemt.
Citaat:

Waarom geef jij die verwijzing als bewijs dat kosmos zou bestaan?
Ik heb www.kosmos.be niet als 'bewijs' van iets aangehaald, ik heb het gewoon gepost, als grap, that's it. Natuurlijk verwijst die site niet naar de Kosmos waarover wij het hier hebben, wie zou dat nu geloven?
Maar jij ziet het feit dat deze website niet over Kosmos gaat maar over een hotel als 'bewijs' dat kosmos niet bestaat, en dat vind ik wel een rare redenering.
Ga eens kijken op www.filipdewinter.com. Geen Filip daar. Volgens jou redenering zou dit een bewijs zijn dat Filip Dewinter niet bestaat.

Citaat:

En ik heb dat er niet bijgehaald, maar je vriend GEERT!
Ik heb geen vriend die Geert heet. Ik ken die geert niet persoonlijk, en ik vind het maar een naieve idealist.

Citaat:

Als je bij ons in het dorp zegt dat je van Meise bent en je woont eigenlijk in Meuzegem (deelgemeente) dan is het dikke ambras!
Spijtig, maar die mensen wonen toch in Meise. Kijk maar eens op je paspoort. Ze mogen nog zohard roepen dat ze in Meuzegem wonen en niet in Meise, een feit blijft een feit. Idem dito voor de inwoners van de deelgemeenten van Ieper.

En dan jou stelling dat Kosmos niet louche is, want ze bestaan niet meer. Vind ik ook wel een rare. Al Capone bestaat niet meer, maar is toch louche? De Bende bestaat niet meer, maar is toch louche? Maar Kosmos is niet louche omdat ze niet meer bestaan?

TomB 4 september 2003 18:51

Citaat:

Citaat:

(_o_)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be