![]() |
Ik moest begin deze week een paar dagen m'n pc missen ( ramp o ramp)
Toen ik em gistermiddag terughad, ging ik snel snel eens checken hoe het nu zit met het spiritcafee. Dit bleek nog steeds gesloten. Maar groot was mijn verbazing toen bleek dat ook het openforum van spa niet meer bestond. En ik had nochthans zoveel te zeggen over de priorzegel, en de bevoegdheidsloze minister van noordzee... Ik heb dan maar gisteravond, met een stuk in m'n kraag wat op de spa gaan zitten kakken in cafee " het volkshuis" . Succes verzekerd!! Vinden de weledelgeboren bezoekers van dit forum ook dat dit het definitieve failliet is van de opendebatcultuur, en een echte afgang voor de partij van het gewone volk!! |
Citaat:
Over iets anders? http://www.sp.be/nieuws/interactief/debat/aanvraag.asp Dus volk, laat nu maar snel uw stem horen :wink: |
De stem van het volk heeft de spa tot de tweede grootste partij gemaakt in Vlaanderen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Werken de links niet, dan zit het probleem niet bij de SP-A, want bij mij gaat het prima. Graag gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Je houdt de weledelgeboren bezoekers van dit forum toch op de hoogte? |
Citaat:
|
Moet het volk op dit moment niet eerder bang zijn voor het gevoel van onaantastbaarheid van de SPa ... (en van de VLD).....
|
he het is er terug, maar alles is natuurlijk mooi gewist of wat had je gedacht?, jammer, nu zit ik weer avonden aan een stuk voor de pc, het was plezanter mensen gaan overtuigen in cafee " het volkshuis", ik had al twee avonden de sossen gaan zwart maken, toen ik hoorde dat dit het lokaal van de plaatselijke spa was!! :grab:
|
Citaat:
Over democratie gesproken, in de USSR was het makkelijker om je mening te zeggen. |
Democratie !? 'Eet meer stront ! Tien miljard vliegen kunnen geen ongelijk hebben.' -> Als je deze uitspraak niet al te letterlijk neemt, en tussen de regeltjes kan lezen, dan is dit zowat de meest wijze uitspraak die ik al ben tegengekomen op dit forum... Je zal democratie nergens op deze aardbol in z'n puurste vorm tegenkomen. De soep wordt nooit zo heet gedronken als dat ze opgediend wordt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be