![]() |
De Piano maakt op zijn webstek een zeer duidelijke fout en neemt een loopje met de politieke realiteit. In een (lezenswaardig) artikel over Guido Tastenhoye speelt hij het klaar om het volgende neer te pennen In het vlaams nationalistische conservatieve maandblad Meervoud .... Het is een verwijzing naar een interview met de Heer Tastenhoye. Iedereen die een beetje thuis is in de politieke wereld weet dat dit belachelijk is. Meervoud is een progressief en links tijdschrift!
![]() |
dat is afhankelijk van hoe hij 's morgens opstaat, rechter been of linker been :lol:
|
Citaat:
|
Om nog maar te zwijgen van het fascistische blad 'Doorbraak' en het extreem-rechtse 'Vrijbuiter' :wink:
|
En wat dan te zeggen van de waarheidsgetrouwe krant De Morgen?
|
Kom hier nu niet vertellen dat De Standaard dé vlaamse krant zou zijn.
Geef mij maar De Morgen en het Belangske. De rest lees ik er afwisselend wel eens tussendoor. Maar reeds van halfweg de maand tel ik af naar de volgende Deng. En uit dank voor mijn abonnement krijg ik die 4 dagen later dan in de krantenwinkel :( |
Citaat:
|
Citaat:
Zou die krant ook nog 'sappig Vlaams' durven zijn, ze zou haar kwaliteitslabel meteen kwijt zijn. Maar je hebt wel gelijk. De 'FET' heeft zich niet laten opslokken in één of andere anti-Vlaamse fusie waardoor de laatste, échte Vlaamse stem uit de Belgische mediawereld zou verdwenen zijn. |
Citaat:
Zijn doel heilig nu eenmaal alle middelen. Jullie zitten intussen wel in dezelfde 'progressieve, linkse' partij. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de naam van de PS-vader, de sp-a-zoon en de heilige Spirit-geest. Amen. |
Ik neem aan dat dergelijke fouten voortspruiten uit een dergelijke gedachtengang:
Vlaams-nationalisme is conservatief Meervoud is Vlaams-nationalistisch ergo: Meervoud is conservatief naar analogie met: rechts is conservatief (want links is progressief, duidelijk toch) ... (vrij invullen) is rechts dus ...(vrij invullen) is conservatief veralgemeningen en logica gaan prachtig samen :? |
Citaat:
|
Citaat:
De ene Vlaams-nationalisten achter een cordon! De anderen uitgeschakeld door een ondemocratische kieswet. En de grootste minkukels ooit van de 'Vlaams-nationalisten' lekker corrumperen en opslokken in de meest belgicistische partij van het land. Zoals een walvis kriel doorslikt. :lol: Ik denk eerder dat het Bertje en co niet zal bekomen inplaats van de 'progressieve linksen'.... |
Meervoud ken ik sinds enige tijd, maar wat zijn vrijbuiter en doorbraak?
|
Citaat:
www.vvb.org Vrijbuiter is een nationaal-anarch groep onder leiding van ex-VMO-er Creve. www.vrijbuiter.org |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be