![]() |
Citaat:
(Als je wil leg ik je het met handen en voeten uit op de vijfde) |
Citaat:
Alsge moest weten hoe moeilijk het is om binnen een partij het partijbelang te scheiden van persoonlijkbelang da is gewoon bijna niet te doen! en als je dan nog een paar mollen in de parij hebt zoals bert ansjovis en quikie is het gans omzeep |
Citaat:
Citaat:
Een beetje extra toelichting over de diepere achtergrond van het sp.a-letterwoord is steeds welkom. Vooral wanneer toelichting uit zoete vrouwenmond geschiedt. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet eerst in de rechtse deur iets over N-VA uitleggen. (Het liggende streepje-daarna mag jij mij een punt zetten :oops: ) |
Kdoe liever de opwarming, laat die N-VA-ers maar zuigen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien moeten we onze befaamde groepsavond maar eens bovenhalen. Staafje, jij en mezelf op de vijfde? (sorry mannen en vrouwen, kvrees dat dit topic straks in koetjes en kalfjes terechtkomt) |
De NVA gered door de Belgische staat en notoir Belgicist De Croo. Van een compliment gesproken. :wink:
|
De N-VA gaat geschiedenis schrijven !!
|
Citaat:
Ikzelf voel me al dolgelukkig op de vierde. :D :wink: |
Citaat:
Maar inderdaad de vierde kan ook pure fun zijn he. |
Ja hoor!
Je weet niet half wat je er mist. :D |
Citaat:
Ik heb me weer geamuseerd zonder dat ik me iets herinner. 8O Die blackouts worden echte zwarte gaten........ :oops: |
Je had misschien beter die zevende fles champagne niet mee naar 'de vijfde' genomen, Staaf? :lol:
|
Citaat:
([size=2]alles is toch leeg[/size] :P ) |
Zorg er toch maar voor dat je met die blackouts geen roze gaatjes vult. :P
|
Citaat:
|
Bij wijze van experiment, splitse ik deze ietwat uit de hand gelopen topic.
Het politiek relevante onderdeel blijft op [size=6]Binnenland[/size], het intieme onderonsje mag best verder evolueren op [size=6]Koetjes en Kalfjes[/size]. Hopelijk lukt dit probeersel en hebben jullie er begrip voor. Veel plezier Peter Johan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be