Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Pixies Zijn Terug Samen!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5646)

dejohan 11 september 2003 10:42

http://www.goformusic.be/nl/news/news.asp

dejohan 11 september 2003 10:52

Keimegabangelijk. De meest legendarische indie groep uit de jaren 80'. Eigenlijk pas tot hun volle bekendheid gekomen na de split. Ook ik ben ietske te laat geboren om ze actief meegemaakt te hebben (Trompe Le monde heb ik nog weten uitkomen als puber). Ik hoop echt dat ik ze dit keer live kan zien. Yesyesyesyesyes!!!!!

Jorge 11 september 2003 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Keimegabangelijk. De meest legendarische indie groep uit de jaren 80'. Eigenlijk pas tot hun volle bekendheid gekomen na de split. Ook ik ben ietske te laat geboren om ze actief meegemaakt te hebben (Trompe Le monde heb ik nog weten uitkomen als puber). Ik hoop echt dat ik ze dit keer live kan zien. Yesyesyesyesyes!!!!!

Beste dejohan, ik hoop hééééééél hard samen met u dat het waar is maar het is nu al wel zowat den derde keer dat ze gaan samenkomen. Heb over 't laatst een intervieuw met Frank Black gehoord & daaruit bleek dat hij het vooral ongelofelijk grappig vindt om 'comotie' te veroorzaken.
:cry:

Stratcat 11 september 2003 11:11

Citaat:

Ook ik ben ietske te laat geboren om ze actief meegemaakt te hebben (Trompe Le monde heb ik nog weten uitkomen als puber).

Ik begin langzamerhand het onaangename gevoel te krijgen dat ik tot de derde leeftijd van politics.be behoor... :cry: Ten tijde van Trompe le Monde was ik al bijna afgestudeerd.

Jorge 11 september 2003 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:

Ook ik ben ietske te laat geboren om ze actief meegemaakt te hebben (Trompe Le monde heb ik nog weten uitkomen als puber).

Ik begin langzamerhand het onaangename gevoel te krijgen dat ik tot de derde leeftijd van politics.be behoor... :cry: Ten tijde van Trompe le Monde was ik al bijna afgestudeerd.

Zolang de geest nog jong is... :wink:

Stratcat 11 september 2003 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:

Zolang de geest nog jong is... :wink:

U bent een fijn mens :wink:

Mieke 79 11 september 2003 12:23

Frank Black heeft dit idd al veel beweerd. Maar ik hoop mee dat het klopt! Nu ja, Frankie heeft het wel nogal druk met zijn catholics...

numarx 11 september 2003 12:41

Citaat:

De meest legendarische indie groep uit de jaren 80'.

Zou u de Pixies wel eens NOOIT MEER in een hokje willen duwen? Dank je.

Pelgrim 11 september 2003 12:47

ai, niets zo erg als een op z'n tenen getrapte fan!

ossaert 11 september 2003 12:54

Citaat:

Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik hoor zo ergens diep vanbinnen een klein stemmetje dat iets roept over reünies die nooit echt zijn/worden wat wat het was, of zoiets. Enfin, misschien krijg ik ze dan zelf ook nog eens te zien...

dejohan 11 september 2003 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:

De meest legendarische indie groep uit de jaren 80'.

Zou u de Pixies wel eens NOOIT MEER in een hokje willen duwen? Dank je.

Ja zeg, twas maar gewoon om er een half versleten loszitten labeltje op te plakken dat er elke keer terug kan afvallen. De Pixies zaten bij een independent, vandaar de indie. Dat is niet in een hokje duwen, dat is een ruime omschrijving geven. Of moet ik telkens als ik de Pixies beschrijf, er als muziekstijl bijzetten 'niet gespecifieerd'?

Pelgrim 11 september 2003 13:02

"Wij maken muziek."
"ah, interessant, wat genre?"
"Niet gespecifieerd."

:?:

Dat zou nu toch belachelijk zijn eigenlijk.

dejohan 11 september 2003 13:04

Ik hoop er toch hard op:

http://www.mtv.com/news/articles/147...9/pixies.jhtml

Mieke 79 11 september 2003 13:49

24 nov.: Frank Black and the Catholics in de Botanique

Jorge 11 september 2003 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
"Wij maken muziek."
"ah, interessant, wat genre?"
"Niet gespecifieerd."

:?:

Dat zou nu toch belachelijk zijn eigenlijk.

LOL!!!! :P :lol:

Hmmz, kan zijn da'k 24/11 den AB ne keer ga checken. Maar nu eerst "De Botanische nachten"!!! Een absolute aanrader, qua groepen, sfeer & bovenal het prachtige decor :!: Zij die er nog niet zijn geweest hebben ongelijk.

Mieke 79 11 september 2003 14:17

Citaat:

Hmmz, kan zijn da'k 24/11 den AB ne keer ga checken. Maar nu eerst "De Botanische nachten"!!! Een absolute aanrader, qua groepen, sfeer & bovenal het prachtige decor :!: Zij die er nog niet zijn geweest hebben ongelijk.

Euh, ik denk dat Frank Black in den Botanique is, en niet in de AB...

Fantastisch programma hebben 'de nachten'. Ik zou een concertje Tom McRae in het Koninklijk Circus wel zien zitten.

Jorge 11 september 2003 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:

Fantastisch programma hebben 'de nachten'. Ik zou een concertje Tom McRae in het Koninklijk Circus wel zien zitten.

Whoopsie :oops: Te snel gelezen.

Maar ik heb het wel degelijk over "Les nuits Botanique" in....u raadt het al...de kruidtuin ofte Botanique. De nachten is in de Singel in A'pen, ben er twee jaar geleden naartoe geweest...héél tof....als ge gratis tickets hebt want anders is da wel pokke duur. 8O

Mieke 79 11 september 2003 14:36

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Maar ik heb het wel degelijk over "Les nuits Botanique" in....u raadt het al...de kruidtuin ofte Botanique. De nachten is in de Singel in A'pen, ben er twee jaar geleden naartoe geweest...héél tof....als ge gratis tickets hebt want anders is da wel pokke duur. 8O

Ik heb het ook over de Botanische nachten. Buiten de serres in de Botanique zijn er dit jaar ook optredens in het Koninklijk Circus, waaronder Fun loving criminals en Tom McRae...

Jorge 11 september 2003 14:45

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Ik heb het ook over de Botanische nachten. Buiten de serres in de Botanique zijn er dit jaar ook optredens in het Koninklijk Circus, waaronder Fun loving criminals en Tom McRae...

:oops: :oops:

Enfin, ik ga alleszins gratis naar Les Nuits. 8)
Misschien loop ik u daar nog tegen het lijf. :wink:

Mieke 79 11 september 2003 14:49

Citaat:

Enfin, ik ga alleszins gratis naar Les Nuits. 8)

Hoe doet ge dat?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be