![]() |
Hallo iedereen, reeds enkele maanden ben ik in behandeling bij een persoon die me behandelt via de LTA-techniek. De resultaten zijn verbluffend en misschien is dit ook een oplossing voor uw problemen.
Waarom deze oproep? Mvr. Ingrid Holvoet die de techniek ontworpen heeft is op zoek naar mensen die dienen als voorbeeldcases voor het schrijven van een boek. Dit boek wordt nadien naar alle universiteiten in de wereld gestuurd. Wat betekent dit voor u? U wordt gratis behandeld, u krijgt de kans om van uw problemen verlost te raken. Waar vindt u meer informatie? Dit vindt u op de volgende website: www.ltagroei.be Of bel naar: 02/687.29.88 |
Das dan een goei manier om die zeer kwaadaardige ziekte, hopelijk kwijt te geraken. Hoewel ze moeilijk voor al die pedofielen kan helpen.
Want pedofielen zijn voor mij toch allemaal gestoorde viespeuken. |
ik vraag me af hoelang het zal duren dat een pedo ook kan gaan huwen met een kindje van vijf. we leven tenslotte in het jaar 2003 waar alles kan.
|
Citaat:
|
Op die manier liever niet nee, ge moet eens naar een chatbox gaan als 15-jarige(zoals ik) en dan ziede pas hoeveel er van die gestoorden op zitten.
|
Ben jij nog maar 15 Celebfin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Nederland (waar anders) bestaat een 'belangenvereniging' (naam even kwijt) van en voor pedofielen. Vorig jaar ontstond er zelfs een kleine rel toen deze een plaats vroeg op een holebi-beurs (of zoiets) in Deventer.
|
Citaat:
Zie ook de topic die ik daar enkele maanden geleden over opstartte: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5057 |
Citaat:
Doe normaal al u dat tenminste kunt, dan bent u al gek genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
(sorry voor deze off-topic reactie) :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) YES!!!! Ik ben niet meer de enige 14 jarige op dit forum. ( Goed hé! ) Alee we zijn al met 2. 2) hm hm, ik heb het verstand al, al opgevallen dat ik een Vlaams ben :wink:. Welleswaar geen nationalist maar zeker geen Belgicist. 3) Voor pedofilie breng ik geen respect op. Ik hoop dat in de toekomst inderdaad kinderen van 5 niet kunnen trouwen met mannen. Alowel we met deze regering alles kunnen verwachten. Thomas |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be