![]() |
Het nieuwe academiejaar staat voor de deur. Al wie student is, Vlaamsgezind en rechts, is welkom bij de Nationalistische Studentenvereniging!
De NSV heeft afdelingen in de vier grootste Vlaamse studentensteden: Brussel, Gent, Antwerpen en Leuven. De werking van de NSV is partijonafhankelijk en steunt op drie pijlers: 1---ACTIE: De NSV voert regelmatig acties met betrekking tot het Vlaams-nationalisme. Hoogtepunt van deze pijler is de jaarlijkse NSV-betoging, die vorig jaar in Leuven doorging. 2---VORMING: Regelmatig worden door de NSV sprekers uitgenodigd om een voordracht te geven over boeiende politieke en/of Vlaams-nationale onderwerpen, en wordt er gediscussieerd over politiek. 3---STUDENTIKOZITEIT: De NSV is een studentenvereniging die de traditionele studentengebruiken hoog in het vaandel voert. Regelmatig worden cantussen georganiseerd, er is een doop, rollings,... Zwijnerijen zoals insmeren met etenswaren tijdens de doop en dergelijke bestaat bij de NSV niet. De NSV respecteert de aloude codexregels en daarin staat niets over dergelijk proletengedrag. De NSV komt op voor een onafhankelijk Vlaanderen, is ethisch conservatief, kant zich tegen het multiculturalisme, is anti-marxistisch en anti-liberaal, verdedigt het solidarisme, komt op voor amnestie,... Wie de NSV wenst te steunen of wenst lid te worden, kan contact opnemen door een PM te sturen of via: [email protected] www.nsv.be Ut vivat, crescat, floreat! |
Meer informatie over NSV en de strijd tegen dergelijke fascistische kweekscholen.
Blokbuster. http://www.blokbuster.antifa.net/antinsv.html Actief Linkse Studenten. http://www.student.ugent.be/als/ |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Spijtig mensen, maar u hebt aan mij een flamingant verloren. Veel succes verder :wink: |
Citaat:
Onverbeterlijk! "Wel kameraad Teofiel, hebt gij nen fascist ontwaard?" "Ja kameraad Kamiel! Eenen van den NSV... Het Politbureau is al op de hoogte!" "Zullen we hem vierendelen ende hakken in mootjes kameraad Teofiel?" Jaaaa kameraad Kamiel, zoals in de goeien ouwen tijd van 1944 en de hoogdagen van onzen Leider Lev Bronstein" "Pfff, ik mocht al Leider Leon zeggen hoor kameraad Teofiel!" :twisted: |
Ik snap da spelleke eerlijk gezegd niet tussen de linksen en de euh rechtsen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De NSV is toch superbekend, wie heeft er nu nog nooit van de Hitlerjugend gehoord. :twisted:
|
3---STUDENTIKOZITEIT:
De NSV is een studentenvereniging die de traditionele studentengebruiken hoog in het vaandel voert. Regelmatig worden cantussen georganiseerd, er is een doop, rollings,... Zwijnerijen zoals insmeren met etenswaren tijdens de doop en dergelijke bestaat bij de NSV niet. De NSV respecteert de aloude codexregels en daarin staat niets over dergelijk proletengedrag. quote] Het NSV begint eindelijk het licht te zien en verwerpt het proletengedrag!!! Terecht de stinkerds van de arbeidersklasse horen niet thuis in onze universitaire steden |
Het is jammer dat tegenover fascisten enkel communisten staan. Mensenlief, in welk jaar leven we hier?
|
Citaat:
|
Komen jullie ook dit jaar Leuven weer afbreken?? :evil: :evil: :evil:
(gericht aan NSV én extreem-links!) |
Citaat:
|
Er is lang over nagepraat, maar blijkbaar is het geheugen van een belgicist beperkt...
Aangezien ik zelf bij de aanwezigen was, zal ik kort schetsen wat de vernielingen waren aan beide kanten NSV niks, noppes, nada. Zij hebben rustig hun toertje gedaan links uitschot het bekogelen van NSV betogers met stenen Het begogelen van de ordemacht met stenen Het leeghalen van een huis een barricade opwerpen met de zetels, stoelen en tafels die men in het huis heeft buitgemaakt.. een ware veldslag met de ordediensten ... Duidelijk |
Citaat:
|
Ik had het over die meneer uit wilrijk met zijn vlagje...
uw eerlijke reactie siert u ;) |
Beste NSV-er,
Dat uw groepering het niet zo goed doet na de wansmakelijke vertoningen op een West-Vlaamse wei verbaasd mij allerminst maar om zelfs op dit forum al reclame te gaan maken getuigt echt van radeloosheid. Het NSV is een oubollige groep van jongeren die niets bijdragen tot dit land, tenzij jullie het nobel vinden om in een veel te korte broek te marcheren en het Nederlandse volkslied te kwelen. Op de bariccades voor Vlaanderen ? Als jullie jullie ongenoegen maar kunnen tonen voor IETS, al was het de verhoging van de prijzen van erwtjes en boontjes, dan zijn jullie paraat. Groeperingen als het NSV brengen helemaal niets bij tot het politieke landschap en zorgen alleen maar dat de nu al zo eenzijdig radicaal vlaams nationalisme nog meer in de hoek terecht komt waar de dag van vandaag de klappen vallen, want wat ze ook beweren, dit duister vlaams-nationalisme spreekt geen enkele weldenkende, op de toekomstgerichte student of jongere aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Romeinse groet, uitgestrekte arm en hand (gemeenzaam doch verkeerdelijk de Hitler-groet genoemd) voor de rechtsen en de gebalde vuist voor de ontwakende verworpenen der aarde aka de linksen.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be